SNAPCHAT LATELY

Vinneren av junkyardkonkurransen er; Eilin R. Gratulerer så mye til deg! Håper du blir fornøyd med det du har valgt ut fra kolleksjonen min.


På jobben i dag var det siste vakt før jeg kunne ta meg en velfortjent frihelg etter mye jobbing i det siste. Det sier jeg meg veldig fornøyd med! Derfor har jeg lagt noen koselige planer for helgen, som dere skal få se mer av senere. Nå for øyeblikket sitter jeg ved siden av Ida, etter å ha lagd oss kjempegod middag. Den bestod av hjemmelagde gratinertepoteter (som jeg lager erry month) med grønnsaker og bearnaise til. Så nå er det straks klart for en ny runde med middag, før vi skal kose oss med Paradise Hotell. Men nå tenkte jeg å dele noen øyeblikk med dere som jeg har knipset via Snapchat. Jeg er ganske aktiv der om dagen, og legger ut noe på mystoryen hver dag. Den siste tiden har det gått mye i bare jobb-bilder siden det er stort sett det eneste jeg har gjort. Jeg er jo sykt glad i filtrene man kan ta på, må nesten laget eget innlegg om de senere – for man får seg en god latter.

For dere som enda ikke har fått med dere hva jeg heter på Snapchat, så heter jeg Alohaamad der. Veldig mange har lurt på hvorfor jeg har akkurat det navnet. Så kort fortalt er det fordi da jeg var 15-16 år elsket jeg alt som minnet meg om surfing og hawaii. Derfor ble det Aloha (som betyr hei) og da Mad (som står for Madeleine).

Er du aktiv på Snapchat?♥

12 kommentarer
    1. Hvilken størrelse har du i den grå lange kåpen fra kolleksjonen din? 🙂 Ser det kun står mellom XS / S og M / L, så er det kun de to størrelsene man kan velge mellom? Håper på svar! 🙂 Ha en riktig god helg, du er fantastisk! <3

    2. Hei, jeg lurte på hvilket kamera du bruker til å ta antrekksbilder, og funker det bra i mørket også?
      Har du prøvd Olympus PEN, er den verdt pengene? har hørt mange bloggere (som ikke har fått den sponset), at den er dårlig. Mens de som har fått den sponset elsker den. Men er fortsatt usikker. Har lyst på en som ligner, orker ikke å drasse rundt med en Canon 600D.

    3. Hei! 🙂 Beklager masing, men hvilken størrelse har du i den grå, lange kåpen fra kolleksjonen din? Du skrev en gang tidligere at du hadde den i XS, men ser det kun står mellom XS / S og M / L, så er det kun de to størrelsene man kan velge mellom? Jeg er selv 1,75 så lurer på om det minste størrelsen blir stor nok, eller om jeg bør ta den M / L? Det er vel ikke enkle størrelser også? Håper på svar, og på forhånd takk!

    4. EM: Jeg har ikke fått Olympus Pen sponset, og jeg er veldig fornøyd med det. Det kommer litt an på overgangen din fra et annet kamera, mens jeg som hadde Canon600D som deg fikk en helt ny opplevelse med dette fra Olympus. Det funker bra i mørket, men du må endre på mange innstillinger for at blenderlukkingen skal være rask og ikke treg da. Da jeg tar antrekksbildene bruker jeg også en ekstra linse som er 45mm. Så det er absolutt noe jeg ville anbefale!

      Du kan eventuelt dra ned til en butikk og teste den der, og se om du liker den før du bestiller den. Men ser du på mine bilder, så er det takket være E-PL7. Redigerer selvfølgelig på skarpheten, men det er veeeldig klare bilder du får uten det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg