ANTREKK: THE PERFECT COMBINATION

Det er 2 ting jeg er spesielt flink til for tiden, og det er å skvette av alt og å drite meg ut. Det hele startet for noen dager siden hvor jeg skulle sjekke en video på Facebook mens jeg var på Urban og spilte av musikk fra Spotify. Før jeg rekker å reagere kommer det stønnelyder i hele butikken fordi jeg er så lettlurt, og nå vet at man ikke kan stole på noen videoer lenger. Heldigvis var det ingen kunder i butikken der og da. Men så heldig var jeg ikke i dag dessverre… Ikke lenge etter at jeg hadde åpnet på Urban i dag, gikk jeg ned for å gå fort på do, og da jeg var tilbake var det fullt kjør i butikken. Det kom plutselig en kunde innom som skulle ha seg et par sko, og mens han satt på benken og jeg stod mot han for å hjelpe han – trengte han en størrelse som var på lageret. I det jeg var på vei inn på lageret, så jeg meg selv i speilet og fikk hakeslep. Jeg hadde søren meg gått med buksesmekken oppe i 2 timer, mens jeg hadde på meg kort tettsittende topp. Verste av alt var at i buksesmekken hadde alt vrengt seg så man faktisk så inn i buksa. Jeg måtte derfor bruke noen sekunder på å ta meg sammen, og ikke bli evig flau før jeg gikk tilbake til kunden. Gjett om han la merke til at jeg hadde dratt om glidelåsen..

Jeg er helt in loooove i antrekket jeg satt sammen i dag. Perfekte kombinasjonen av mørke og nøytrale farger. Jeg klarer ikke å komme meg ut av denne kimono-boblen min for øyeblikket, jeg synes bare det er SÅ fint. Hvert fall når det finnes så mange fine og spesielle som den jeg har på meg i dag. For å lyse opp antrekket litt, tok jeg på meg hvite sneakers og orange solbriller med glass. Just the way I like it!

Jakke fra MistressRocks // Kimono & t-skjorte fra BikBok // Bukse fra TopShop // Sko fra Noodles // Hatt fra Bits&Bobs // Veske fra River Island // Solbriller fra Ray-Ban // Klokke fra Triwa

Hva synes dere om antrekket?♥

17 kommentarer

Siste innlegg