GET YOUR SHINE TOGETHER

// I samarbeid med Scholl.

Før jeg sier noe som helst annet, synes jeg overskriften på dette innlegget var så morsomt. Litt søndagshumor kan man si! Hele denne søndagen har gått til å pleie meg selv, slappe av og kose meg med alt for mye av det gode. Med andre ord; Akkurat sånn som en søndag skal være.

Det eneste som fikk meg opp av sengen i dag, var rett og slett på grunn av noen nye produkter jeg ville teste. Dere har sikkert sett på reklamen fra Scholl? De reklamerer for pleie for negler både på tær og på fingrene. Sånt interesserer jeg meg veldig i, det er fordi fine negler gjør at jeg selv føler meg renere og mer stelt. Tenk at en så liten detalj betyr så mye – hvert fall for meg. Alle mine nærmeste vet at jeg ikke går ut døren med ufikset negler, og hvis det først har hendt en sjelden gang, da prøver jeg å skjule hendene mine mest mulig. Denne søndagen var det perfekt timing for å teste ut den nye Velvet Smooth Electronic Nail Care System fra Scholl som koster 449 kroner. En eller annen gang har dere sikkert hatt denne neglfilen som har 3-4 steg til skinnende og fine negler. Nå har det endelig kommet en elektrisk neglfil som gjør jobben mye enklere og raskere ved bare noen få steg. Jeg fikk også egen pleie til føttene, Velvet Smooth Wet & Dry, og denne er genial spør dere meg. Det var ikke det produktet jeg skulle teste i dag, men tror nok at hele familien min vil få bruk for det!

Hvordan man bruker dette produktet er veldig enkelt:

♥ 1. I steg en filer du neglene dine til ønsket form.

♥ 2. I steg to pusser du neglene for å jevne ut ujevnheter og for å klargjøre neglene til neste steg.

♥ 3. I siste steg bruker du filen skånsomt for å gi en naturlig skinnende finish.

Så avslutter du med denne gjennomsiktige lakken som har Omega-3 og Vitamin-E i seg for ekstra pleie. Den koster 89 kroner! Hvis du vil lese mer om produktene kan du trykke deg inn på hjemmesiden deres her.

KONKURRANSE:

Du kan nå vinne 1 sett med Scholl Velvet Smooth Electronic Nail Care System + 1 Scholl Velvet Smooth Nail Care Oil. Eneste du trenger å gjøre er å legge igjen mailen din i kommentarfeltet, så er du med i trekningen. Vinneren kåres neste søndag!

Lykke til♥

58 kommentarer

Siste innlegg