BILDENE SOM ALDRI KOM PÅ BLOGGEN DEL 3

Nå regner det ute og er rett og slett bare kjipt å se ut av vinduet. Jeg hadde egentlig planer om å ta noen bilder ute i dag sammen med Ingvild, men tror nok ikke det blir gjort med dette regnværet. Så det blir cafèkos på oss senere i dag som jeg gleder meg veldig til! På grunn av regnværet tenkte jeg å slå til med en ny del med bildene som aldri kom på bloggen. For nå sjekket jeg “stygga” mappen og nå har det kommet en del flotte bilder der som det kan være gøy å vise på bloggen. Innimellom lurer jeg på om de som tar bilder av meg helst håper på få knipset mine styggeste øyeblikk, for det har vært ganske close i det siste. Noe jeg synes er gøy hvordan det har gått fra at jeg var så nøye på å bare vise fine bilder av meg selv, til å faktisk gi faen å vise de støgge i et eget innlegg. Selvironi må man ha, spesielt oss bloggere synes jeg. Alt er ikke så glamorøst si!

Håper alle sammen får en fin dag, og at dere får noe å smile/ le litt av under her.

Likte du dette innlegget?♥

21 kommentarer

Siste innlegg