FOR MYE AV DET GODE

Den siste tiden har jeg lagt merke til at jeg er litt slappere enn jeg vanligvis er. Dette har jeg kommet til bunns i, og jeg vet nå hva grunnen er. Jeg har rett og slett fått for mye av det gode, og det gjelder da søvn. På fridagene mine den siste uken har jeg droppet å ha på alarm 10:00 eller 11:00, noe som har resultert til for mye søvn. Fremover vil jeg bruke alarmen hver dag, for at slike ting som dette ikke skal skje. Men noe som hjalp meg veldig i går, var å endelig trene igjen. Jeg har hatt vondt i nakke, og tidligere i føttene mine som har gjort at jeg har tappet litt med på treningen. Men nå er ting på plass igjen, og det var så digg å trene i går med søsteren min.

Etter jeg hadde kommet hjem fra treningen, satte jeg meg foran pcen for å begynne å blogge. Jeg rakk å skrive maks 2 setninger før Ida ringte meg og lurte på om jeg var klar for å bli hentet, siden vi skulle ta sol. Da rakk jeg ikke blogging der, og bestemte meg heller for å ligge 28 minutter i solariumet da jeg ikke hadde solt meg på nærmere 6-7 mnd. Sykt bra valg, sant? Endte opp med å bli mega solbrent på magen og rumpa, noe som gjør at jeg sliter med å ha på meg bukse i dag. Men men, mye å glede meg til å dag likevel! Nadine og Ida kommer til meg senere, da skal vi slappe av og kose oss med litt drikke før veien fører oss videre til en gøyal kveld. Forbanna deilig med fri i morgen, takk Gud for det.

Ha en kjempefin dag videre, og nyt fridagen i morgen!

Hvordan er formen din for tiden & trener du ofte?♥

9 kommentarer

Siste innlegg