WORK MODE

Denne helgen har vært min jobbhelg, og det er endelig deilig å kunne ta seg helg nå! Gårsdagen hadde jeg det veldig koselig med venninner. Vi dro ned på basaren som er på bryggen, og tok oss et par drinker. Siden jeg skulle jobbe i dag, ble det bare en skikkelig rolig men god stemning i går kveld. Med friske ben, droppet vi å betale for taxi, og tok oss heller en morsom gåtur hjem før jeg og Ida sovnet godt i sengen min.

Morgenen i dag, var alt annet enn kjip. Jeg våknet opp til det fineste sommerværet på veldig lenge. Jeg gikk raskt ned på kjøkkenet for å sjekke temperaturen ute, og der stod det at det var 20 grader i skyggen. Følselsen av å ta på seg en t-skjorte og shorts, så være ready to go var rett og slett fantastisk. Det eneste som ødela litt av den gode følelsen var vel det at jeg skulle stenge på Urban mens alle andre koste seg ute i finværet. Heldigvis kommer morgendagen, og jeg håper virkelig det er like fint, hvis ikke finere vær i morgen. Kjenner jeg har litt å ta igjen! Nå for øyeblikket ligget jeg i sengen med pcen og startet nettopp å se på filmen som går på TvNorge, National Treasure med Nicolas Cage. Den filmen er like bra hver gang jeg ser den, spør du meg. Jeg vet ikke hva planene er utover kvelden, men skjer aldri at jeg ligger i den sengen her hele kvelden så jeg er allerede nysgjerrig på hva denne lørdagen har å by på.

Jeg håper dere alle får en strålende lørdag!

Hvordan er været hos deg & har du gjort noe koselig i dag?♥

6 kommentarer
    1. Hei! Hvor har du kjøpt den røde adidas jakken din, og hvilken modell og str har du i den? Finner den ikke noe sted…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg