MY FAVORITE IS BACK

Dette 17.mai rushet kjenner jeg tar innpå kroppen min om dagen, spesielt bare i dag. Sov så dårlig at jeg våknet tidligere i dag, og i tillegg våknet av at jeg hadde mareritt om en veps?? Egentlig ikke så tilfeldig, siden jeg for 2 dager siden dusjet med en veps på badet. Stod der som den redde ungen med barberhøvelen i hånden og shampoo i øyet, mens den fløy inn og ut av dusjen. I går fikk jeg slappet av som bare pokker helt fra klokken 10:00 på morgenen og frem til sent på kvelden. Det ble en Sverigetur med noen venner for å handle inn alkohol osv til 17.mai, og litt grillmat til senere på kvelden da det ble grillkos i Larkollen. Det var så koselig å se igjen så mange ansikter, noen nye mens det var mange gamle fra videregående. Mye latter og kos den dagen, og det skal det jammen meg bli mer av i dag med gode venninner.

Opp i dette har jeg endelig rukket å bestille min kjære MAC favoritt, Velvet Teddy på nytt etter jeg mistet min forrige… Jeg er den som aldri mister ting, roter bort ting og så skulle det selvfølgelig skje med leppestiften jeg var mest glad i. Fargen på denne leppestiften er noe helt for seg selv. Selv om den er brun, har den litt rosa og nude toner i seg som avgjør hvordan den blir på akkurat dine lepper. Det er et eller annet ved den som gjør at leppene dine ser større ut, og det er vel en av tingene jeg liker ganske godt med den. Den sitter godt på leppene, og blir ikke smørt utover linjene som jeg opplever med mange andre leppestifter. Dette er den perfekte hverdags OG partylooken jeg går for når det gjelder farge på leppene. Rart den er en favoritt?

Har du noen MAC favoritter?♥

22 kommentarer

Siste innlegg