THE SMELL OF LOVE

// I samarbeid med Makestyle.no

For øyeblikket smiler jeg stort og det er fordi det ikke er lenge igjen til jeg reiser til London. Jeg drar neste uke med Ida og Victoria, og det blir en liten shoppingtur fra 1.juni til 3.juni. Så vi får litt tid til å slappe av og more oss der, selvom 3 dager går veldig fort – det har jeg lært av tidligere reiser til London, haha. Dette blir en bursdagsgave til Ida fra meg, siden hun blir 22 år 22.juni. Litt tidlig bursdagsgave, men shit au – vi skal til London baby!!!

Så med tanke på at jeg skal til London på en liten shoppingtur, er det noe jeg ikke trenger å kjøpe denne gangen som jeg har kjøpt alle de andre gangene jeg har vært der. Nemlig bodymist fra Victoria’s Secret. Det har jeg et helt lager av nå, og det er bare tull å bruke mer penger på dette. Så der kommer jeg til å spare meg litt for penger og litt vekt i kofferten, hehe. De nyeste bodymistene fra VS har jeg ikke vist dere enda, rett og slett fordi jeg har hatt andre ting å blogge om frem til i dag. Tenkte det da ville være perfekt å vise dem her, siden jeg har hatt fri og faktisk bare vært hjemme. I tillegg var jeg så heldig å fikk en ekstra ting, og da endte jeg med en Victoria’s Secret parfyme som har en ganske dyp duft, men likevel noe friskt i seg. Alltid skummelt å bestille parfyme over nettet, men siden dette er sponset tok jeg en liten sjanse med en litt ny duft. Det sier jeg meg veldig fornøyd med, siden den falt i smak hos meg.

Pure Seduction finner du her, Aqua Kiss finner du her & Sparkling Citrus Dream finner du her.

Parfymen finner du her.

Har dere noen av disse duftene?♥

7 kommentarer
    1. Ååå så fantastisk med london-tur!! Så kjekt med en slik gave 🙂 har selv så lyst å reise til London og når jeg leste dette drømte jeg meg helt bort, hihi! Ha en fin kveld<3

    2. Et lite tips: De har litt VS-produkter på RUSTA. Har sett flere ganger at de har bodylotion og bodymist der 🙂

    3. jeg pleier alltid å bo på London Elizabeth hotell. det er litt bestemorstil der med lysekroner, store malerier og blomstermønster overalt. men det er rimlig, rent, har hyggelig betjening og veldig sentralt. det er rett ved stasjonen lancaster gate som ligger på central line (dvs du må ikke bytte linje, bare ta tuben to stasjoner så er du på oxford street). det rimligste er å booke hos dem uten mellomledd.

    4. Har Aqua Kiss i bodymist, bodylotion og showergel – Lukter himmelsk! <3 Lett min favoritt sammen med Secret Charm, og ikke minst Passion Struck <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg