25% RABATT PÅ ALT FRA NLY TREND

Vinneren av Junkyardkonkurransen er: Amanda L. Gratulerer så mye til deg! Du vil bli kontaktet veldig snart.


// Innlegget inneholder adlinks.

Hjemme hos familien Pedersen er det rent kaos nå. Vi holder på å rive vegger, selge alt av hvitevarer for å gjøre oss klare til et nytt kjøkken. Og vi har støtt på et par problemer som vi må holde ut med i 12-16 dager. Vi kommer nemlig til å være uten komfyr og kjøleskap så lenge, at jeg lurer på hva man kan lage uten å trenge dette? Vi har et lite kjøleskap nede i kjelleren, men det er ikke snakk om mye god plass der. Så til dere som er litt gode på sånt her, dere måååå hjelpe meg. Hva kan jeg lage til frokost, middag og kveldsmat uten tilgang til komfyr?? Flaks for meg som er borte 3 av disse dagene, og nyter dagene i London i forhold til resten av familien. Hørt at vi kommer til å leve på mye fastfood, men det takler jeg ikke i så mange dager altså..

Nå bryter jeg egentlig en regel jeg har lovet meg selv om å ikke bryte, men nå bryter jeg den likevel. Jeg har lovt meg selv om å ikke ha 2 reklameinnlegg etter hverandre, men jeg synes akkurat denne kampanjen får gå siden det er så bra tilbud. På Nelly, bare i dag, så får du 25% rabatt på alt fra Nly Trend og jeg vet det ikke bare er jeg som elsker klærne derfra. Jeg vet ikke om dere andre får mail om disse tilbudene Nelly har, men for dere som ikke får dem i hvert fall så er det jo kjekt å nevne det til dere. Jeg tok en liten titt på nettbutikken for å se etter noen godbiter å dele med dere, og her er de jeg fant;

Husk å legg inn rabattkoden: PINKTREND når du shopper her.

1 HER // 2 HER // 3 HER

4 HER // 5 HER // 6 HER

7 HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

Noe dere likte?♥

7 kommentarer

Siste innlegg