DINNER DATE AT RESTURANT RO

Det har vært en liten krisesituasjon i heimen de 2 siste dagene, og kan dere tro hva slags mareritt det er spesielt for bloggere? Være uten strøm. På grunn av oppussingen av kjøkkenet måtte de ta strømmen til 3 etasje, der jeg har rom selvfølgelig. Heldigvis trengte jeg bare å gå ned en trapp for å få tilgang til strøm og internett, så dere kan tro hvor mye jeg har trent ned og opp disse trappene nå. Vi trodde ikke vi ville få tilbake internettet, men i natt kom det tilbake og da ble jeg veldig glad. Jeg skulle egentlig blogge i går, men så spontan som jeg var endte jeg opp med en koselig middagsdate på en ny resturant i Moss, nemlig en som heter Ro sammen med Ingvild. Før daten, dro vi ned til feste for å ta antrekksbilder som jeg skal vise dere i morgen – litt sommerlig og fargerikt antrekk kan forventes i morgen. Ingvild anbefalte meg hamburgeren der, så selv om pasta carbonara fristet, fristet den burgeren mer altså. Den var kjempegod, og det var den flotte desserten også. Dere må nesten bli lei av matpratet mitt, men gotta love food you know.

Klokken 18:00 måtte jeg sørge for å være hjemme, være ferdigpakket og straks være klar for å bli hentet av Ida. Vi skulle nemlig til Ida å fikse oss med resten av jentene, før vi skulle på et morsomt vors hos noen gamle ansiktet samt ta veien videre ut på byen. Jeg kan ikke huske sist jeg gikk med kjole på byen, men jeg hadde glemt for digg det var faktisk. I tillegg brukte jeg en kjole jeg har hatt i 1 år, uten å ha brukt den før – men nå liker jeg den bare supermye. Basic, men med mønster som gjør den spesiell fra Asos.

Håper dere har hatt en kjempefin helg & er klar for en ny uke i morgen!

Naaaaam!

Hva har du gjort i helgen?♥

23 kommentarer

Siste innlegg