ANTREKK: CRAZY BOMBER

Jeg har blogget i nærmere 6 år, og tanken på hvor jeg begynte og hvor jeg er nå – det er sprøtt å tenke over. Etter 6 år mer blogging, og jeg er fremdeles ikke lei. Jeg kommer nok aldri til å ta denne bloggen forgjeves, og hva jeg får på grunn av den. Jeg må også gi meg selv en klapp på skulderen, for man må jobbe for det og det mener jeg at jeg har gjort. Jeg har hatt mye flaks, men det har kommet fra at jeg har prøvd. Derfor er jeg så heldig som har noen av mine flotteste samarbeidspartnere som har vist seg å være interesserte i et langt samarbeid fremover. Jeg startet med mange sponsorer, men bestemte meg til slutt å ta dette mer seriøst og tok derfor bare på de få jeg likte best og som jeg kunne stole på å ha en ordentlig avtale med.

Antrekket jeg skal vise dere i dag, har jeg mikset opp med produkter jeg har fått sponset fra noen av de jeg digger mest. Junkyard og Urban. Dere vet at jeg har samarbeidet med Junkyard en veldig god stund, men har dere visst at jeg også samarbeider med Urban, selv som en ansatt av denne butikken? Det er noe jeg virkelig er glad for, og setter veldig stor pris på. Bomberjakken er noe for seg selv, og noe jeg ikke har sett før. Nettopp derfor jeg falt pladask for den da vi fikk den i butikken. Den går bra til jeans, skjørt, kjole og you name it! Selv om den var ganske fargerik, ville jeg av egen vilje ta på meg en rosa tettsittende t-skjorte, for å blande den girly looken med streetstyle looken. På føttene har jeg kun gått i svarte og hvite sko den siste tiden, og det var derfor på tide med en ny farge denne gangen. Disse skoene har jeg i andre farger, men jeg har aldri gått med noen så behagelige sko og vil derfor passe på at jeg flere par av dem mens de er tilgjengelige.

Bomberjakke fra Urban (sponset) // T-skjorte fre GinaTricot // Bukse fra TopShop // Sko fra Junkyard (sponset) // Solbriller fra Quay // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

23 kommentarer

Siste innlegg