HOW I EDIT MY INSTAGRAM PHOTOS

Jeg følte meg som et lite barn igjen i går. Jeg var på stranden fra formiddagen til nesten midnatt, og eneste jeg gjorde var å ha det kjempegøy. For meg har jeg ikke badet ordentlig med mindre jeg svømmer ut til flåten, og i går skulle jeg så klart prøve med på en salto som jeg ikke hadde gjort på år. Klarte det nesten, bortsett fra at høyresiden av ryggen ble greit rød etter hoppet haha. På denne dagen rakk jeg å bli mester i frisbee kasting med resten av jentene. Jeg ville aldri hjem, og sånn var det også da jeg var liten. Jeg hadde det så gøy at jeg nærmest nektet å dra hjem, jeg ville holde på til jeg ikke hadde mer energi. Noe annet gøy som foregår i hjemmet her er at vi er et skritt nærmere et ferdig kjøkken. Det har vært mye problemer med snekkerne, men nå ser det ut til å endelig bli et nydelig kjøkken. Og høydepunket av alt; Vi kan snart bruke en komfyr igjen etter å ha vært uten det siden 26.mai OG for første gang har vi fått oppvaskmaskin!

Jeg fikk en idè om innlegg her om dagen etter at en leser spurte meg om et spørsmål. Etter det tenkte jeg over hvor mange som egentlig har spurt om dette, og hvor lett det var å få ordnet et blogginnlegg om det. Som dere sikkert vet, elsker jeg å endre på fargene på bildene jeg tar. Og er det et sted jeg redigerer dem ekstra mye, så er det på Instagram. Jeg har kun 2 redigeringsapper som jeg bruker til Instagram, eller generelt alle bildene på mobilen min. Så nå tenkte jeg å vise dere nøyaktig hvordan jeg redigerer bildene mine og hvilke fargetoner jeg bruker.

♥ Den første appen jeg bruker på bildene mine er Camera+. Denne bruker jeg KUN til å endre på skarpheten til nivå 50. Denne appen husker jeg kostet litt penger, tror det enten var 8 kroner eller 14 kroner. Men det er bortkastet nå som man kan endre på skarpheten på Instagram selv.

♥ Den siste appen jeg bruker, og som jeg elsker overalt på jord er VSCO. Denne appen er helt gratis, eneste er at hvis du ønsker flere filterpakker så koster selvfølgelig det litt. Jeg har kjøpt flere pakker, og er svært fornøyd med dem! Men av alle filtrene jeg kan velge mellom bruker jeg èn farge på absolutt alle bildene på Instagram som har blitt min store favoritt og det er nr A5. Nivået på fargen varierer jeg mellom nr 5 og nr 12.

Her ser dere før & etter bilde ved bruk av A5 nivå 12:

Bruker du VSCO til å redigere bildene dine eller hvilke apper bruker du?♥

7 kommentarer
    1. så fint bildet ble! bruker bare vanlige filter på instagram, så bruker jeg en app som heter NoCrop hvis jeg vil forandre siden på bildet til venstre eller høyre 🙂 så bruker jeg FotoRus til å lage kollasjer med :p

    2. Kan du lage enda et innlegg med favoritt appene dine generelt? 🙂 Og vise hvordan du har organisert appene på telefonen din og hvilke apper du har? 🙂 Om du skjønner hva jeg mener? 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg