JUVENATE SNEAKERS

Jeg var atter en gang på stranden i går selv om været var litt overskyet. Jeg og venninnene mine spiste god frokost der mens koste oss med musikk og mer frisbee kasting. Med tanke på været, dro vi senere hjem til Nadine og lagde tidenes største og diggeste middag med baktpotet som ble en fin avslutning på kvelden før vi dro hjem. I hele går hadde jeg lagt planer etter hvordan jeg jobber i dag på Urban. Jeg har faste vakter og tider, så jeg tenkte ikke noe mer på det etter jeg fikk tilsendt vaktlisten for noen uker siden. Men i det jeg skal legge meg tidlig for å være klar for åpningen i dag, dobbelsjekker jeg bare for å være 100% sikker på at det stemmer. Da får jeg litt sjokk, siden jeg skal stenge og ikke åpne. Men takk Gud for at magefølelsen min viste meg at det ikke var noe som stemte. Det hadde vært så kjipt å møte opp utenfor Urban og få høre “du åpner ikke i dag”. Nesten bra jeg stenger, for jeg begynte å farge brynene mine ganske sent i går og fargen satt på litt for lenge kan man si…. Uansett, jeg er klar for jobbhelg og mye sprell denne helgen!

Dere vet jeg er skodilla og jeg har ikke fått blogget om de nyeste skoene mine som jeg har hatt en liten stund nå. Skoene jeg skal vise dere i dag et par jeg er kjempefornøyd med, så fornøyd at jeg har den i andre farger. Da jeg først så denne modellen inne på Urban i helt svart og helt hvit, tenkte jeg “fy søren å kule de hadde vært hvis de var hvite med svart Nike logo”. Men siden vi ikke hadde akkurat den, kjøpte jeg den svarte som jeg har brukt nesten hver dag. Men for litt siden kom skoene inn, de jeg hadde drømt om (bokstaveligtalt). Jeg nølte ikke engang, for de skulle jeg ha. De sitter helt perfekt på føttene til oss som har smale føtter, de lufter godt og det er superstretch i skoene som gjør at du ikke trenger å knyte opp skoen for å få den på deg. Beste av alt; De ser dødsfine ut!

Hva synes dere om skoene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg