O R A N G E

I jobbhelgen min fikk jeg nye produkter fra butikken Urban, som jeg også er ansatt i. Vi har fått inn så mye fint nå, og jeg var så heldig og kunne plukke ut noen favoritter som jeg kunne ta med meg hjem på fredagen. Overraskende nok bestemte jeg meg for å velge 2 nye farger jeg ikke har i klesskapet mitt. Nemlig knall orange og knall blå. De er så knæsje at jeg bør planlegge litt hvordan jeg styler dem opp før bruk. Men til tross for nye farger, kjørte jeg på med den lange orange genseren som har splitter på hver side av hoftene. Den stylet jeg veldig enkelt opp med en hvit bukse og hvite sneakers. Jeg følte nesten at jeg blendet mennesker med fargekomboen men det var også gøy å prøve ut noe nytt. Det synes jeg virkelig at jeg har blitt flink til i det siste, å teste ut nye ting i stedenfor det gode og gamle hele tiden. Jeg angrer veldig på at jeg ikke fikk tatt antrekksbilder den lørdagen, men siden antrekket var så kult og enkelt får jeg bruke det igjen veldig snart og sørge for noen bilder da.

Det jeg rakk på lørdagen før jobb var noen selfies, og som kanskje noen av dere legger merke til så er bryna mine fikset. Jeg farget dem for noen dager siden, men lot fargen sitte på alt for lenge så bryna mine ble veldig mørke. Det er veldig uvant, men fargen forsvinner heldigvis litt og litt – selv om det tar tid. Noe annet nytt i ansiktet mitt er leppestiften jeg bruker. Jeg fikk anbefalt Spirit fra Mac av noen lesere, så jeg gamblet litt og bestilte den over nettet (Kicks) uten å ha sjekket fargen i virkeligheten. Jeg skal være ærlig; Det er nesten så jeg liker Spirit bedre enn Velvet Teddy og jeg kan ikke tro at jeg sier det der. Den er hakket mørkere enn min gamle favoritt, det er kanskje derfor jeg liker den så godt.

Genseren finner du her. – Sponset.

Likte du fargen på genseren?♥

15 kommentarer

Siste innlegg