BIRTHDAY CELEBRATION

I går var det endelig dagen hvor vi skulle feire Ida som nå har fylt 22 år. Noen av oss jentene dro litt tidligere til hun, slik at vi kunne ordne i stand alt av dekorasjoner til feiringen. Vi startet også med dette kvelden før, så det var ikke så mye som gjenstod på lørdag. Da hadde vi ekstra tid til å slappe av og ta oss god tid til å fikse oss (dere vet jo oss jenter, hehe). Planen våres var egentlig å sitte inne, men det var helt vill luftfuktighet som gjorde at det faktisk var bedre å sitte ute enn å sitte inne i et rom med flere. Vi tok derfor feiringen ute på verandaen hennes hvor vi koste oss med drinker, musikk og morsomme leker. Hvis det er èn ting jeg skal bli flink på i sommer, så er det jaggu meg beerpong. Jeg hadde mine ups and downs i går, og det var sååå moro! Ikke akkurat så gøy å tape, men når straffen er mer drikke, så er det ingen straff på et vors. Planene videre denne kvelden var å dra ut på byen som vi gjorde, og der var det god stemning som det alltid er med denne gode gjengen.

Kjære Ida; U know I love you! Håper du koste deg masse, noe jeg vet du gjorde♥

Denne søndagen har innebært alt annet enn en lazy hangover dag. I morgen reiser jeg til Portugal (????) og er så heldig som har fått med meg min flotte Ingvild på turen! Vi kommer til å ha det så gøy de dagene vi er der nede, samt at det blir mye jobbing. Men herregud som jeg både gruer meg og gleder meg til hva jeg har takket ja til å være med på. Jeg kommer ikke til å forstå at dette virkelig skjer, før det har skjedd.

Har dere hatt en fin helg?♥

14 kommentarer

Siste innlegg