HELLO FROM PORTUGAL

// Oppholdet er sponset.

Hvor skal jeg begynne? De to siste dagene har vært så hektiske at det er et mirakel at jeg fremdeles lever. Jeg er i Portugal folkens!!! Jeg er her på en businessjob og kan ikke fortelle hvorfor jeg er her nede helt enda. Men jeg GLEDER meg til å kunne fortelle dere mer om dette, for dette er en drøm. Jeg fikk dette tilbudet på torsdag, og brukte 24 timer på å bestemme meg for å dra ned hit eller ikke – men jeg er her, og jeg er stolt over meg selv. Jeg fikk lov til å ha med meg en venninne på denne reisen, så søte Ingvild kunne stille opp. Vi startet reisen søndag mandag 03:30, da vi måtte komme oss til Gardermoen siden vi skulle ta et tidlig fly til Barcelona der vi skulle mellomlande i 2 timer før vi var på vei til reisestedet vårt som er Portugal. Da vi ble hentet i Lisboa så vi mange ganger på hverandre og sa “jeg kan serr ikke tro at vi er her”. Og dette sier vi fremdeles fordi det er så urealistisk og helt crazy spontant.

Etter to stressende flyturer, hvor jeg skvatt hver eneste gang så fort jeg sovnet og skremte vettet av menneskene ved siden av meg, kom vi endelig frem til hotellet InglaTerra som vi bor på under disse få dagene vi er her. Det første vi gjorde da vi kom hit var å skifte og stikke rett opp til bassenget for å kose oss der. Pingle-Inga synes det var litt kaldt, men jeg som allerede har badet i Norge synes dette var helt fantastisk med andre ord. Ligge i solsengen, se bassenget foran meg og tenke på at jeg ikke har vært i syden på 2 år var utrolig. Nå befinner jeg meg i et nytt land jeg aldri har vært i før, og til alle dere som leser dette; Portugal er så sykt undervurdert. Jeg har ikke reist hjem enda, men skal allerede tilbake hit.

Har du vært i Portugal før?♥

14 kommentarer
    1. du tar utrolig mange fine bilder! Hvilke leppestift og farge du har på deg her, fargen var så utrolig fin?

    2. Nei, har ikke vært i Portogal. Så fine bilder 🙂 Heldig du og venninnen din er som får sponset opphold dit!! Kos dere masse 😀 Gleder meg til å lese om hva ærendet der er 🙂

    3. Jepp, omtrent hvert år siden jeg ble sammen med kjæresten min i 2009. Han er halvt portugisisk og de har leilighet der og masse familie. Det er så utrolig koselig land med fantastisk arkitektur og natur. Portugal har varme syden sommere, og litt mer kulde på vinteren ift Spania, og det er mye grønnere der enn i Spania også. Jeg har bodd et halvt år i Spania og kan med hånden på hjertet si at jeg våknet hver dag og ønsket jeg var i Portugal isteden. Portugisisk er også et mye finere språk enn spansk i mine ører. Synd du ikke ble til i morgen og fikk se hvor crazy de blir under fotballkampen haha!
      Utrolig morsomt at du likte deg der, gleder meg til å lese om hva du har vært med på ! 🙂

    4. Maria: Wow, må virkelig si at jeg misunner deg der. Jeg var der bare i 2 hele dager, men bare på de dagene rakk jeg å forelske meg. Så mye grønt – mer enn jeg trodde, som du også nevnte over her. Tror det var noe av det første jeg nevne i taxien da jeg ble kjørt til hotellet. Jeg håper virkelig på at jeg får ordnet meg en tur ned dit om ikke lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg