ANTREKK: DRESSED UP IN PINK

Det er èn kjole jeg har ventet så lenge med å bruke siden jeg alltid så for meg hvordan det ville bli å bruke den i utlandet. Så den kjolen var det første plagget jeg pakket ned i kofferten. Jeg elsker absolutt alt ved kjolen, selv rosafargen. Jeg vet ikke hva det er, men forholdet mitt til rosa har aldri vært bra og hvorfor vet jeg ikke… Det forandret seg veldig raskt da jeg så kjolen på Nelly for mange måneder siden. Kjolen er så luftig, behagelig og spesiell slik at fargen bare løfter den mer opp til å bli en unik kjole. Den har små detaljer i seg som for eksempel alle duskene man knyter på de forskjellige stedene til mønstrene som er på kjolen. Jeg vil uten tvil kalle denne kjolen for den perfekte sommerkjolen. Den er veldig pyntet, så man kan enten velge å tappe litt ned med noen enkle sneakers, velge en mellomting som for eksempel sandaler eller gå all inn med hlye pumps til. Jeg valgte mellomtingen som er sandaler med litt høyde i seg og med gulldetaljer. Jeg har aldri fått brukt disse skoene ordentlig godt før, men det fikk jeg gjort begge dagene nede i Portugal og jeg tror dette er mine favoritter denne sommeren. Jeg elsker at jeg føler meg litt høyere i skoene, samtidig som at jeg elsker fargen på skoene.

Antrekket skiller seg litt ut fra det vanlige, og derfor bestemte jeg meg for å style den opp med litt klassisk tilbehør som en klokke fra Daniel Wellington. Klokken er mye mindre enn de vanlige klokke derfra, og jeg synes det er sjarmen med denne klokken. Så søt og liten med nydelige diamanter på uret at man bare må ha den. Dette er en av favoritt klokkene mine, og dere kan kanskje forstå hvorfor!

Kjole fra Nelly // Sko & veske fra River Island // Klokke fra Daniel Wellington

Hva synes dere?♥

22 kommentarer

Siste innlegg