MOVIENIGHT

Etter denne uken har jeg vært så sliten, siden det var vært mye som har foregått rundt meg. Derfor var det ganske perfekt at resten av jentene ville ha en edruhelg med film og kos hos Victoria, for denne helgen var jobbhelgen min på Urban i tillegg. Så uken min startet med jobb i utlandet, og fikk 1 hviledag før det var på’n igjen. Men denne hviledagen var jeg først på Cafè Riis og spiste mat, før vi skulle på kino og se Central Intelligence med girsla. Jeg tror vi alle lo under hele filmen, og det elsket jeg. Så da vi var ferdige på kinoen, var alle så glade og i godt humør at vi bestemte oss for å ta en liten drink på Mikrobryggeriet før vi dro hjemover. Så med andre ord; Min hviledag ble egentlig alt annet enn en hviledag. Jeg kjenner på hele kroppen at jeg trenger en kosekveld med jentene med masse snacks og annet digg akkurat nå, så nå er neste spørsmål hvilken film vi skal se på Netflix. Romantisk og komedie er nok det som passer best for lørdagskvelden, så hvis noen av dere har noen fine tips til bra filmer innenfor disse sjangrene – let me know! Siden vi alle kommer rett fra jobb og er slitne, så har vi ikke knipset noen spesielle bilder, men kan dele de få vi knipset før vi ga opp.

I morgen kan jeg endelig fortelle dere hvorfor jeg var i Portugal, og jeg skulle så gjerne publisert det i dag fordi jeg klarer snart ikke å holde det hemmelig mer. Men èn natt til skal jeg nok tåle. En ting kan jeg si; I morgen kommer jeg til å smile helt frem til jeg legger meg.

Så ikke dette koselig ut?♥

15 kommentarer

Siste innlegg