ANTREKK: ALL BLACK PARTY LOOK

Vinneren av Junkyard konkurransen ble Barbro! Gratulerer så mye til deg. Du vil bli kontaktet veldig snart.


Før jeg sier noe som helst annet; WOW! Jeg vet ikke hva jeg skal si til mitt forrige innlegg, dere har gjort meg helt målløs. Jeg føler ikke at en takk er nok for å beskrive hvor takknemlig jeg er for tilbakemeldingene. Kommentarene deres ga meg nesten en ekstra push for å fortsette det jeg driver med, og det setter jeg så stor pris på. Jeg lover å svare på alle kommentarene straks, for dette er noe av det fineste jeg har opplevd på bloggen før. Tusen hjertelig takk til hver og en av dere♥

I helgen hadde noen av oss jentene bestemt oss for å teste ut et utested i Fredrikstad som jeg aldri hadde vært på før. Det er flere år siden vi jentene har vært ute på byen der, så det var på tide å komme seg dit! Men før vi gjorde noe som helst mer, var det på tide å samle girsla for å fikse oss sammen som vi alltid gjør. Vi sminket oss, vorset litt og koste oss så mye. Jeg og Anne-Berit ble litt tidligere ferdig med å fikse oss enn de andre, så vi stakk ut i gaten for å knipse litt festantrekk bilder. For det kan jeg ikke huske sist jeg delte med dere. Jeg hadde på meg et skjørt som egentlig har blitt for lite for meg, jeg sliter med å få det over lårene mine uten av det lager lyder i sømmene dessverre haha. Overdelen sjokkerte meg og kanskje de andre – for jeg går aldri med topper som kan vise litt utrigning. Men det passet så bra til skjørtet, for det ble gjort om til en nesten kjole. Vi dro ut på Nini Beach som gikk over forventningene etter hva jeg hadde hørt tidligere, og vi hadde det så gøy.

Uten å ha planlagt det, er faktisk hele antrekket mitt fra Urban.

Hva synes dere?♥

30 kommentarer

Siste innlegg