ANTREKK: SILKY MOOD

Etter å ha hatt fri i nesten en uke fra jobben var det hardt å stå opp 07:15 i dag tidlig, etter å ha sovet i mange flere timer tidligere. Men det er nesten deilig å komme tilbake til gamle rutiner, føler meg alltid bedre/ flinkere da. Så jeg stod opp litt tidligere enn vanlig bare for å fikse meg ekstra til jobben for å ta antrekksbilder rett etter jobben. Hele vakten føltes ut som 3 timer, alt gikk så fort og det var så mange kunder innom som gjorde dagen morsom! Ida sluttet nesten likt som meg, og hadde time hos frisøren for å fikse litt på håret. Jeg kjøpte med meg pommes frites og avioli, og spiste meg mett på dette samtidig som jeg var med hun til frisøren. Tror det luktet pommes frites overalt, men I love it!

Været i dag har vært veldig ustabilt, men da vi skulle ut døren var det å ta antrekksbilder nå eller aldri. Da dro vi bort til et av de stedene jeg har tatt bilder tidligere, bare at det nå er enda finere. Det er så mange flotte planter rundt der, og siden den nye snapbacken min er litt tropisk av seg synes jeg det passet bra der. Jeg må skjerpe meg litt med antrekkene mine, det har blitt mye svart den siste tiden og jeg vet ikke hvorfor… Heldigvis gjorde capsen antrekket kulere, og jeg er faktisk helt in looove. Jeg har fått så mange fine kommentarer på den i dag på jobb, og det er alltid stas. Det var litt kjølig på morgenen, så jeg slang på meg Adidas jakken men tenkte ikke på bena mine da jeg valgte å gå med skjørt. Det var heldigvis ikke et dårlig valg når det har vært klamt som bare rakker’n i hele dag.

Jakke fra Adidas // T-skjorte og skjørt fra Urban // Sko fra Nike // Caps fra Adidas (Sponset) // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

32 kommentarer

Siste innlegg