ANTREKK: BLACK TURTLENECK

Jeg har noen spesielle tendenser til å velge alt for varme antrekk de dagene jeg er på jobb, og det skjedde i går – igjen. Denne gangen var det helt ekstremt dårlig! Da jeg stod opp 07:25 var det overskyet og kjølig ute, jeg så ikke annet enn gråe skyer på himmelen og tenkte “endelig får jeg brukt det antrekket jeg har fantasert om”. Jeg starter dagen med støvsuging av butikken, og brått begynner sola å skinne inn der jeg jobber. Jeg går frem og tilbake under airconditionet som vi har i butikken for å kjøle meg ned, for jeg gikk med all black errythang som bestod at svart bukse, svarte sko og svart turtleneck genser på jobb. Bra jobba det? Jeg overlevde jobben i klamhet og mye svette over leppa, og gledet meg til å gå ut i frisk luft fordi det ENDELIG hadde blitt litt overskyet. Tror jeg aldri har jublet over det før, men i går bar det priceless. Det eneste jeg kunne bedt om var litt vind og skyer på himmelen, og det fikk jeg.

Antrekket mitt passet været utover dagen og da skulle jeg jaggu meg knipse noen antrekksbilder i byen mens jeg rakk det. Det var egentlig perfect timing siden rett etter jeg hadde tatt bildene begynte det å regne litt smått noe jeg egentlig sa meg fornøyd med. Dere har garantert lagt merke til at disse skoene blir brukt ofte, men de er verdens beste for mine føtter – har så mye kjærlighet for de skoene. De gjorde resten av antrekket som jeg stylet opp med en oversized turtleneck genser som har et åpent snitt på begge sider av hoftene og mine favoritt jeans! For å piffe opp antrekket synes jeg Versace vesken gjorde sitt siden det har et Medusa design med svart og gult i seg.

Genser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra Versace // Klokke fra Triwa

Hva synes dere?♥

14 kommentarer

Siste innlegg