THEME PARTY – PRINCESS

Det er nesten trist at helgene som jeg elsker mest, er dem som også går for fort. Det er sprøtt å tenke på at det er mandag igjen, og tenke på alt jeg har gjort bare på disse 3 dagene. På lørdag etter at jeg åpnet på Urban, var det rett hjem for å pakke med klær og tilbehør til kvelden. En av mine fine venninner, Victoria, skulle feire bursdagen sin og hun bestemte seg for å ikke ha en helt vanlig fest. Men heller krydre opp kvelden med temafest! Temaet ble prinsesser, og det vi måtte gjøre da var å skaffe oss en hvit eller lyserosa kjole samt en krone. Takk Gud for barneavdelingen på H&M som hadde kroner, vi trodde det brått skulle bli vanskelig å skaffe det men det ble det jakken ikke. Krone til under en 50-lappen lagde mye stemning! Vi fikk velkomstdrikker, spiste cupcakes, hadde drikkeleker og gikk ut for å spille beerpong som vi gjør på hver eneste fest. Det er så gøy, men stikk motsatt når man bommer for å si det sånn. Vi hadde ikke helt bestemt oss for hva vi skulle gjøre resten av kvelden, om det ble en tur ut på byen eller fortsette festen hjemme. Det kom ikke som noe sjokk at det ble en tur ut på byen, før vi alle dro hjem til Victoria igjen for å ha sleepover.

Lørdagens festligheter stoppet ikke oss jentene fra å kose oss mer på søndagen. Da startet vi dagen med pizza og serier på tven, som var akkurat den søndagen vi trengte. Etter å ha ryddet bort alt fra temaet, pakket vi tingene våres og dro hjemover for å gjøre det klart til en koselig grillkveld hos meg med Ida og Malene. Så denne helgen har nok vært den koseligste på lenge!

Hvordan har din helg vært?♥

10 kommentarer

Siste innlegg