SO MUCH WORK

Jeg har alltid med meg kameraet mitt på jobben for å knipse bilder til instagramen våres som vi oppdaterer daglig, som jeg har ansvaret for. Det synes jeg er kjempegøy!! Så og si hver eneste Urban butikk i Norge har sin egen konto der, og det er for å vise kundene våres hva vi har fått inn – slik at de holder seg oppdaterte på siste nytt uten å måtte ta turen innom butikken. Dette er noe jeg gjør nesten hver gang jeg jobber, og de siste ukene har jeg jobbet mye oftere enn vanlig på grunn av andre ansatte som er på ferie. Dette har vært enda en jobbhelg for meg, og det gjenstår èn stenging til før jeg kan ta meg helg også. Stengingen på lørdager går alltid så fort siden senteret stenger 18:00, men hva planene mine er for kvelden er fremdeles usikkert. Det er alltid spontant og det slår aldri feil etter min mening. Nå er det også pent vær ute, så jeg har ingen planer om å tilbringe denne lørdagen innendørs.

Jeg husker at jeg nesten hele tiden knipset bilder av meg selv på jobben før, men at jeg sluttet med det fordi innleggene ble så like at jeg syntes det ble kjedelig. Men i går kom jeg på at det er en god stund siden sist, så hvorfor ikke blogge om det igjen så lenge det skjer ofte? Siden jeg ellers blogger om hverdagen min osv, kunne jeg like så godt slå til med en gammel vane som er litt bilder fra jobben. Jeg elsker butikken jeg jobber i, og det er sprøtt at jeg har jobbet der i over 3 år allerede – but I’m still counting. Før jeg slutter å skrive må jeg bare nevne hvor TYPISK det er at jeg alltid velger å gå med tighte bukser på de varmeste dagene. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg har kjølet meg ned i kjølskapet bak på lageret hittil.

Hvor jobber du hen?♥

26 kommentarer

Siste innlegg