PUMA: THE PERFECT DETAIL

Jeg må bli flinkere til å takke nei til å være med på ting når resultatet blir null blogging. Men for øyeblikket må jeg nesten bare gripe mulighetene mens jeg kan, nå som jeg snart drar på ferie og en av venninnene våres snart flytter til utlandet. Heldigvis i dag så stenger jeg på Urban, og etter 20:00 har jeg fri resten av uken!!! Gleder meg så mye til litt fri og ro slik at jeg kan fokusere mer på bloggen. Jeg skulle egentlig ut med Veronica i går for å knipse bilder, men på 2 sekunder haglet det ned med store mengder regn så da gikk den planen i dass. Bortsett fra det så ble det en fin kveld uansett, avsluttet kvelden med kino hvor jeg så filmen Lights Out. Tenkte at hvis jeg turte å se The Conjuring på kino, tør jeg å se denne også. Jeg føler meg ganske tøff som har sett 2 skrekkfilmer på kino i år, men det kan holde for i år egentlig..

Neste søndag reiser jeg til Spania, og jeg har allerede begynt å planlegge hva jeg må pakke ned til turen og hva jeg må handle inn for å ha alt klart. Men det hender at jeg må ta litt pauser å få fokuset over på noe annet, for eksempel på de nyeste skoene mine fra Puma som er fra Urban. Jeg har siklet på dem i 2 uker etter vi fikk dem inn i butikken, og endelig ble dem mine med god samvittighet! Jeg har hatt shoppestopp den siste tiden og heller blitt kvitt klær, men et nytt par med sko kunne jeg unne meg. Jeg har så lenge lett etter sneakers med gulldetaljer som virkelig synes, og det gjør dem på disse skoene. Men jeg leter fremdeles etter drømmeskoene mine som er Adidas Superstar skoene i helt gull – så hvis noen av dere vet om noen nettsider de har dem på, skrik ut. Jeg har lett i 1 år snart.

Modellen på skoene heter Puma Suede Platform Gold.

Hva synes du om skoene & hva er ditt siste innkjøp?♥

8 kommentarer

Siste innlegg