K H A K I

Første morgenen på lenge jeg ikke har våknet av alarmen på mobilen, og det føles så godt! Jeg har som sagt endelig langhelg, noe jeg har sett veldig frem til for nå skal jeg kose meg med fri så lenge jeg kan. Blant annet skal jeg møte jentene straks, så skal vi vorse litt før vi tar veien videre ned til Mikroen. Hver eneste torsdag er det quiz der og det har vi blitt ganske rutta på nå. Etter quizen er ferdig fortsetter den koselige stemningen med mye musikk som alltid, og i dag er vi flere enn til vanlig, så satser på ekstra stemning i kveld.

Det er et antrekk jeg har hatt i hodet i en all evighet etter jeg var i London, og det har vært med en av de nye jakkene mine fra Adidas. Jeg kjøpte en som var knallgrønn og så fant jeg senere drømmejakken jeg hadde lett etter så lenge som er i khaki farge, eller som man også kan kalle det for – military. Men været har ikke vært så pent den siste uken så jeg rakk derfor bare å knipse noen kjappe bilder med den jakken på. Jeg tok den i størrelse large i herremodellen, selv om jeg ønsket meg en i medium. Siden jeg hadde ønsket meg den så lenge skulle ikke en størrelse stoppe meg, så den er litt oversized but I like it. Den er kjempekul til baggy kjoler og til tighte jeans som jeg bruker den mest til. Hvis noen av dere skulle lure så har jeg nesten kun disse jakkene i herremodellene fordi jeg liker passformen og lengden bedre, enn hva jeg gjør med damemodellen. Jeg får ofte spørsmål om disse jakkene, så hvis det er ønskelig kan jeg gjerne lage et innlegg med alle jakkene jeg har fra Adidas og skrive hvor dem er fra?

Likte dere fargen på jakken?♥

28 kommentarer

Siste innlegg