ANTREKK: PARTY OUTFIT

Gårsdagen hadde vi noen koselige planer senere på kvelden etter litt taning i solen. Vi jentene har allerede fått litt brunfarge her nede, og det er så gøy. For første gang bruker jeg høyere faktor enn det jeg har gjort før, da har jeg alltid bare startet på noe lavt. Men jeg har blitt litt mer obs på huden min nå så her i leiligheten har vi alle faktorer på plass. Mens vi er her i Spania fikk vi med oss at noen andre jenter fra Moss også var i området, så det vi gjorde var å invitere dem over på vors her i gårkveld og så dra ut på byen. Er det noe jeg ikke visste her, så er det at klubbene er åpne til nesten 08:00 på morgenen, så vi dro ut da klokken var rundt 02:00 og hadde det ganske koselig så lenge det varte! Vi var litt slitne og trøtte, så vi festet ikke til morgenen haha.

Jeg pakket med meg noen festantrekk, siden jeg visste det kom til å bli en tur ut på byen en av dagene. Så da fikk jeg endelig anledningen til å bruke den gule toppen min, som jeg nylig kjøpte i svart siden jeg elsker den. Jeg elsker formen på toppen, hvor pen og enkel den er på – så dere skjønner kanskje hvorfor jeg kjøpte den i svart òg. Jeg har svært få girly topper i klesskapet mitt, så denne i knallgul gjorde susen.

Det er mange av dere som spurte meg på SnapChat i går om hvilken leppestift jeg hadde på meg. På bildene har jeg på meg Lip Tint Matte fra Inglot i fargenummer 16. Denne sitter på hele kvelden uten at du må ta på mer, gotta love it! Det er så deilig å slippe å tenke på at man må ta på seg mer på leppene. Eller så er det bare jeg som er forbanna lat.

Topp & skjørt fra Urban // Sko & veske fra River Island // Klokke fra Larsson & Jennings

Hva synes dere?♥

17 kommentarer

Siste innlegg