BACK ON TRACK

Eksisterer det mennesker som faktisk gleder seg til å dra på jobb igjen etter å ha hatt ferie? Da må jeg bare si at jeg virkelig beundrer dere. For jeg derimot var ikke klar for jobb i dag. Jeg elsket å ha ferie, å ikke ha måtte ha noe å stå opp til unntatt stranden hver dag. Men hvis jeg skal se på det positivet så er det kanskje greit at ferien er over, siden jeg ble mer forkjøla i Spania på grunn av aircondition som står på hele tiden. Nå gleder jeg meg bare til å bli 100% frisk, så jeg ikke trenger å hoste alle i ansiktet inkludert kunder på Urban. Det er nesten så jeg skremmer dem bort da jeg kommer med mine hosteanfall ut av det blå. Bortsett fra det, så var det godt å komme tilbake på jobb likevel og få gamle rutiner tilbake. Siden jeg følte meg litt shitty i formen, er det alltid en god idè å sminke seg friskere. Føler meg alltid bedre da, enn å føle meg dårlig og å se dårlig ut.

Jeg hadde stengevakt på Urban, og derfor hadde jeg god tid til å ordne meg. Det endte opp med at jeg krøllet håret, men ganske kort tid etter angret siden jeg hadde ofret både svette og tid for krøller som nesten hadde falt ut før jeg kom meg til jobb. Jeg prøvde i tillegg ut en ny mascara i dag, som dere kommer til å se en liten post om på Instagram nå den 31.august hvor det også vil bli avslørt en konkurranse dere bare ikke kan gå glipp av. Skulle gjerne vunnet den premien selv, men kan kan ikke akkurat delta i konkurranser som arrangeres på egne kontoer haha.

Ha en fantastisk helg!♥

Hvor jobber du hen?♥

18 kommentarer
    1. Jeg har dessverre ingen jobb enda, har nett flytta til Bergen, og er på utkikk etter en jobb, i og med at jeg ikke kom inn på ønsket studie! 😀 Håper jeg snart finner meg en.
      Ønsker deg en riktig god helg! <3 Fine bilder av deg, forresten!

    2. Så utrolig fin du er!
      Er vel godt å komme tilbake til Norge igjen? Var mange fine bilder tidligere på bloggen din fra ferien din som jeg har sett på 😀 Akkurat nå så studerer jeg for å bli sykepleier 🙂
      Ønsker deg en god helg videre!

    3. Marie Oma: Åh, da forstår jeg jo hvorfor du er uten jobb! Men ååh, gratulerer som har flyttet til den fine byen <3 Og masse lykke til med jobbletingen!

      Tusen takk for gode ord!

    4. Michelle Bye: Åh, tusen takk Michelle! Ja, ganske deilig å komme tilbake også selv om jeg ikke hadde takket nei til mer ferie, haha.

      Ha en super helg! <3

    5. Du er så nydelig! Flott stil. Jeg jobber selv som butikksjef på to Björn Borg butikker. Dét er veldig spennende! Urban er også et sted jeg gjerne kunne tenkt meg å ha jobbet i løpet av arbeidslivet, hehe 🙂 håper du trives like mye på jobb som jeg gjør, selv om det alltids er uvant å komme tilbake fra ferie. Klem! <3

    6. Victoria: Tusen, tusen takk Victoria! Åh, butikksjef hørtes veldig spennende ut og hvert fall i noen BB butikker. Vi selger jo det undertøyet i Urban butikkene så morsomt at du jobber med det merke. Og ja, et det en ting jeg elsker med Urban så er det at det er et ungt miljø der. Så man føler at man passer veldig godt inn – noe jeg mener er viktig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg