BEIGE BOMBER FOR THIS FALL

Denne uken jobber jeg en del på Urban, og må derfor planlegge blogginnleggene mine godt. Så det som skal skje denne uken er at rett etter jeg er ferdig på jobb, hopper jeg rett uti den andre jobben (bloggen) som er å knipse bilder så fort jeg er utenfor butikken. Beste tiden jeg kan knipse bildene på er selvfølgelig midt på dagen, men når jeg stenger på Urban blir bildene som oftest knipset på kveldstidene. Det var da jeg hadde tid nok i dag, for eksempel! Det er ingen som stiller opp så mye som det Ida gjør når det kommer til bilder til bloggen, og det er jeg fader meg heldig med. Uten hun vet jeg ikke hvor få bilder jeg hadde hatt til bloggen, eller hvor dårlige de hadde vært. Med bare 30 minutter, måtte vi finne et location å ta bilder på før det mørknet til. Det vil dere også se på bildene hvor fort lyset endret seg, men det er også litt pent synes jeg.

Jeg har skaffet meg drømmejakken denne høsten og den kunne jeg ikke vente med å vise dere. Jeg er kjempeglad i bomberjakker, men har liksom aldri funnet den ene jeg bare mååå ha, før jeg så denne. En beige bomber som er perfekt til alle anledninger, og en farge som går til alt. Når det er sagt, ville jeg ha basic farger under jakken i dag, og gikk for en oversized t-skjorte som jeg bare digger. Den er lang foran, men enda lengre bak og går litt opp på sidene slik at den gir hoftene litt ekstra former som jeg liker. Jeg fant også frem noen gamle favoritt sneakers som jeg tror kommer til å bli brukt mye denne høsten og det kommer ikke som noen sjokk at de er fra Nike.

Bomberen & t-skjorten er sponset & de finner du her // her.

Likte du jakken?♥

19 kommentarer

Siste innlegg