PERFECT PARTY DRESS

Hvis det er èn ting jeg er dårlig på, så er det å vise dere innkjøpene mine. Jeg viste det på bloggen hele tiden før, men da skulle jeg til og med vise at jeg hadde kjøpt sminkefjerner – dette er sånn ca 4/ 5 år siden haha. Grunnen til at jeg nevner dette er fordi det er sprøtt å tenke tilbake på… Og rart hvordan det har utviklet seg til å fokusere mer på helheten og bildene, i forhold til da. Jeg klager overhodet ikke, og er ganske fornøyd med at det har skjedd en utvikling her. Mens jeg var i Spania med jentene mine, var vi på det store kjøpesenteret Habaneras to ganger. Første gangen fant jeg ingenting, men andre gangen klarte jeg ikke å slutte å tenke på en kjole jeg så på Zara. Kjolen er overhodet ikke noe jeg kunne valgt ut til vanlig å gå med, men noe ved den likte jeg så godt. Så godt at jeg til slutt bestemte meg for å kjøpe den, og det var det eneste jeg kjøpte under denne ferien.

Kjolen har en ganske vill utringning, og det er plagg jeg aldri går med siden jeg ikke er komfortabel med å vise brystene mine. Derfor kom jeg på en annen løsning, slik at jeg faktisk kunne bruke kjolen og føle meg vel i den. Det har blitt inn å bruke hvite t-skjorter under kjoler med stropper, og dette er noe jeg har fulgt med på. Det kan gjøre en festkjole over til et hverdagsantrekk og det liker jeg! Kjolen jeg kjøpte på Zara er full av paljetter og glitter, så denne kjolen er kun til en fest anledning. Den blir litt too much til hverdags hvis du spør meg. Men jeg gleder meg til å feste i denne rålekre kjolen, kanskje anledningen dukker opp nå til helgen.

Likte du kjolen & er det noe du kunne gått i selv?♥

22 kommentarer

Siste innlegg