MY WEAKNESS

Dette har overhodet ingenting med dette innlegget å gjøre, men jeg har fliret av dette flere ganger etter hendelsen som skjedde i går. Jeg våknet av at jeg hadde slått til meg selv med knyttneven i nesa. Jeg lå i 20 minutter og ikke skjønte hva som hadde skjedd, jeg husket ingenting av drømmen heller. Lurer på hva som fikk meg til å slå til meg selv, for det var fader meg ikke et løst slag heller, haha. I dag kjenner jeg at nesen min har blitt slått, men thank god for at det ikke er noen blåmerker å se.

I dag våknet jeg tidlig av meg selv, femte dagen på rad – noe stort har skjedd, jeg er ikke lenger et sovemonster?? Det elsker jeg, for nå føler jeg virkelig at jeg får gjort mer ut av dagen, selv om dagene mine med fri fra jobben går til å se på filmer og serier, og ikke minst lage god mat. Jeg har en sminkefri dag, og i den anledningen tenkte jeg å droppe selfies i dag og heller vise dere noe annet. Det har vært en stor forespørsel om jeg kan vise frem alle Adidas jakkene mine, og skrive hvor dem er fra, siden jeg vet jeg har mange Adidas lovers her på bloggen inkludert meg selv. Gjennom årene har det blitt en liten samling av disse jakkene, og man kan godt forstå hvorfor! Det er aldri et feil valg av jakke og jeg personlig synes jeg har fått tak i de fiiiineste. Jeg lurer på om jeg kommer til å skaffe meg flere, men det kommer nok til å bli en stund til. For den jeg lette etter i måneder, kunne jeg endelig krysse av på listen da jeg var på shoppingtur i London og fant den der.

Fra Junkyard – Den svarte finner du her & den hvite er dessverre utsolgt.

Fra Junkyard – Den blå er dessverre utsolgt mens den røde finner du her.

Fra Adidas butikken i London.

Fra Urban.

Jeg sjekket for sikkerhetsskyld ut hjemmesiden til Junkyard, og de har disse jakkene inne i noen andre freshe farger. Trykk her for å komme til den i gul & trykk her for å komme til den i svart med militærarmer. Thank me later!!

Hva synes dere om jakkene & hvilken likte dere best?♥

20 kommentarer

Siste innlegg