U R B A N

Helgen er over, og det er kanskje kjedelig i og med at det gikk så fort! Men det er veldig deilig å starte uken med cafèbesøk og en herlig vakt på Urban. Jeg dro ned til byen tidligere for å møte en venninne og ta en iskaffe før jeg skulle på jobb. Det var overraskende behagelig å slappe av sånn før man gjorde det klar for stenging, kanskje jeg skal prøve å gjøre dette litt oftere. Da jeg gikk inn på Urban var det allerede mange mennesker der, og fra det øyeblikket tenkte jeg at dette ville bli en crazy start på uka. Det finnes ikke noe bedre enn de kundene du bare kan slappe skikkelig av med, og snakke om alt mulig. Jeg elsker da kunder går derfra med et smil, og selvfølgelig en Urbanpose i hånden. Det var virkelig DE flotte kundene innom i dag, og jeg gikk fra jobben med et smil – the best feeling in the world.

Det som ikke er like kult er å stå flere timer oppreist, og se på alt det fine vi har i butikken for tiden. Nå kommer det bare bedre og bedre varer inn nå som høsten nærmer seg. Det betyr fattige ansatte men en fornøyd garderobe. Vi fikk inn en strikkegenser fra Adidas forrige uke, og den er amazing på alle måter. Jeg har lagt den av til meg selv, og gleder meg til jeg får lønning så jeg kan kjøpe den. Det er en sånn sjelden genser man ikke klarer å si nei til, og når det er Adidas i tillegg blir det hvert fall umulig.

Jeg håper dere har hatt en strålende start på uken♥

Jeg måtte selvfølgelig teste ut den nye Dr.denim buksa vi fikk inn, hva synes dere om den?♥

43 kommentarer

Siste innlegg