MY LATEST OUTFITS PART 4

Dette innlegget har vært savnet fra bloggen har jeg forstått. Derfor setter jeg stor pris på når dere sier ifra om innlegg dere savner på bloggen, for da får jeg ordnet opp i det! Det som stod for tur denne gangen er et innlegg om alle mine siste antrekk og selv jeg synes det er litt gøy å se på alle antrekkene. Gir meg litt ekstra inspirasjon til hva jeg kan bruke neste gang og ikke minst å prøve å få til litt mer variasjon i både bilder og antrekkene jeg har på meg. Jeg har muligens fri fra jobben i morgen, så da skal jeg sette av litt tid til å sette sammen kule antrekk osv fremover. Å kanskje legge bort noen plagg jeg har brukt litt for ofte, slik at jeg kan vise dere hva annet fint jeg har! I tillegg til det må jeg bli kvitt litt klær, for jeg legger merke til at det er mye som ikke blir brukt så da er det kanskje på tide å gi dem til en ny eier.

Dette innlegget var som sagt veldig ønsket på bloggen, men hvis det er noe annet dere skulle ønske å se – rop ut!

Hvilke antrekk like dere best?♥

36 kommentarer

Siste innlegg