LONG TIME NO SEE

Det er lenge siden sist jeg publiserte et innlegg så her tidlig, men grunnen min kunne ikke vært noe bedre. Hele denne uken og forrige uke har jeg sett så frem til denne dagen, og hvorfor? Det er nemlig tid for høstens Kick-off med Urban i Oslo. Jeg var med på mitt første Kick-Off i mars og det gikk over alle forventninger. Man følte seg virkelig som en stor gjeng, siden alle er så utadvendte og alle er der for samme grunn som er å ha det gøy, ikke minst å lære og få inspirasjon. Hele denne lørdagen er planlagt fra 10:00 og helt frem til 03:00 i natt. Det skal være forelesninger helt frem til 22:00 ish, som sist og det er så viktig å være opplagt under disse foredragene. Dette er foredrag om alle brands vi har i Urban, så det er derfor veldig til nytte for oss ansatte å få litt mer kunnskap om de forskjellige merkene. I tillegg får vi en liten smak på hva som kommer inn i butikkene, og det er alltid like spennende. Jeg venter fremdeles på et par sko som skal komme inn i butikken, helt siden jeg så de på Kick-Offet i mars.

Baggen er med meg på turen (kanskje litt mer overpakket enn på bildene under, som alltid) og jeg sitter for øyeblikket i bilen med resten av gjengen fra Fredrikstad og Moss, som er ganske trøtte – men veldig klare for en minnerik helg. Det eneste jeg gruer meg til nå er å feste langt ut på natten med Urbanesere, men å være oppegående igjen 10:00 dagen derpå for enda flere foredrag. Vi klarte det forrige gang, og vi skal klare det igjen!

Ha en strålende lørdag♥

Uansett om jeg skal på en lang eller kort tur, må jeg alltid ha en slik liste – klarer meg ikke uten.

Hva er planene deres for i dag?♥

10 kommentarer
    1. Tips, last ned Wunderlist!! Elsker den appen for mye! Har lagt inn alt fra pakkelister, lister på bøker jeg må lese, bucketlist, ønskelister osv på den. Er litt for glad i lister..
      Og jeg og kjæresten har en handleliste som begge har tilgang på fra hver vår mobil, så når jeg krysser av noe så ser han det med en gang!
      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg