ANTREKK: HEELS AND HOODIE

Kvelden i går var en veldig trist en, jeg kan ikke huske sist jeg var så lei meg. Jeg hadde faktisk glemt hvordan det var å ha så mange følelser som bestod av frustrasjon, sinne og skuffelse. Jeg kjøpte derfor mye godteri og gratinerte poteter for å få humøret opp – typisk trøstespising. Men etter mange tårer, sover man alltid godt – og den søvnen var så god. Jeg kommer til å fortelle hva det er når tiden er inne, mens nå skal jeg bare gi bånn gass fremover. Nothing can stop me i’m all the way up.

Jeg dør av hva jeg skal fortelle dere nå, men siden jeg er litt sur følte jeg for å være litt dark i dag med sminken (haha lol). Derfor kjørte jeg på med mørke lepper og mørk øyenskygge som jeg aldri har brukt sammen før. Jeg bare følte antrekket kledde denne sminken. Antrekket er egentlig enkelt, men på grunn av små detaljer gjorde det antrekket mer spesielt, hvert fall hva jeg synes. Denne genseren har vi nettopp fått inn i Urban, og den minner meg litt om Yeezy kolleksjonen på grunn av fargen og passformen. Den har splitter på siden av bena, som jeg bare digger! Det begynner å bli kaldt ute, så da passet det ganske bra med å bruke den ene bomberen som har blitt en favoritt hos meg. Overraskende nok ville jeg bruke heels i dag, noe jeg aldri gjør ellers. Og jeg skjønner nå hvorfor jeg ikke gjør det, på grunn av de fantastiske vannblemmene man får. Gotta love it! Men jeg følte virkelig for heels, og da ble det sånn haha.

Håper dere får en kjempebra helg!♥

Bomber fra Urban her (sponset)  // Hettegenser fra Urban // Bukse fra TopShop // Sko fra Nelly

Hva synes dere?♥

30 kommentarer
    1. Hei 🙂 Husker jeg klikket meg inn på bloggen din for lenge siden, og la igjen en kommentar om at jeg syntes du skrev så dårlig. Du skrev på samme måte som en 10-åring skriver i dagboken sin liksom. Og jeg syntes det var så synd for du er så søt og har masse potensiale. Vel, nå klikket jeg meg inn igjen og jeg synes det er SÅ mye bedre! Ikke at akkurat dette var et dødsinterresant innlegg, men du skjønner sikkert hva jeg mener. Kommer definitivt til å følge deg fremover, og jeg håper du finner/har masse motivasjon til å skrive gode innlegg og satse på å få bloggen høyere opp og kunne tjene mye/bedre penger på den. For jeg tror virkelig at du har gode odds for å kunne bli en av Norges største med de riktige innleggene. Du er vakker, og det kommer man lang vei med i bloggverdenen (til tross for at ingen på toppen egentlig er pen lol) , og jeg elsker at du (så vidt jeg vet) er helt naturlig og sunn. De små bloggleserne trenger en som deg, et sunt forbilde! Som er med på å “av-normalisere” botox for 18-åringer og resylane og fettsuging og rumpeforstørrelse og store, harry silikonpupper og vanvittige dietter mm.
      Stå på, håper å se deg på 1.plass! Og håper du føler deg bedre i dag, husk at tid leger alle sår. Og hvis det er gutteproblemer så synes jeg at rebounds er undervurdert for å få en fortgang på healing-prosessen 😉

    2. Anonym: Ah wow…. Hvem enn du er, så må jeg takke deg for alt du skrev. Jeg følte ikke før nå at jeg faktisk ha forbedret skrivingen min, så at du la merke til dette – det setter jeg ufattelig stor pris på. Jeg har fryktelig lyst til å satse mer på bloggen, og da er det så godt å ha slike følgere som deg, som sier som det er. Uansett om det er negativt eller positivt, så tar jeg til meg alt mine følgere kan tipse meg om. Så TAKK!

      Jeg skulle så inderlig vite navnet ditt, for å føle jeg virkelig kunne takke deg litt mer personlig enn å lese et anonymt navn. Men kjære deg; Dette rørte meg.

      Tid leger alle sår, heldigvis er det ikke boys det er trøbbel med og thank god for that!

    3. Kan jeg spørre hva genseren kostet? Og om den finnes i andre farger også? Du ser helt smashing ut som alltid🙌🏽

    4. Håper alt går bra med deg og dine! Det er aldri gøy å oppleve noe som får fram så mange triste følelser.. Stå på<3

    5. Ingrid: Hei Ingrid! Genseren koster 599,- og heter CAT Hood. Den kommer i en annen farge, men det er med et print hvor det står Flat Top på. Så jeg bare elsker denne i grønn! Den er ganske oversized og det sa sitt. Tusen tusen takk for fine ord! <3

    6. iram: Hei Iram! Tusen hjertelig takk for det <3 Dessverre kan man kun kjøpe denne genseren i Urban butikker og ikke i nettbutikken... Mulig den kommer inn i nettbutikken, men den er såppas ny at de kanskje kan ha glemt det!

    7. Renie Landgraff: Åh, tusen takk! Jeg har faktisk ALDRI brukt de skoene før jeg valgte å bruke dem til dette antrekket. Og etter å ha brukt dem denne gange, må jeg uten tvil bruke dem oftere for å si det sånn 🙂

    8. Du er så fiiin! Digger buksa og vil gjerne skaffe meg maken! Hvor høy er du og hvordan er den i størrelsen??

    9. Anonym: Tusen takk! Jeg elsker den buksa, faktisk samme modellen som på den forrige du spurte meg om haha <3 Den er helt normal i størrelsen, du kan sammenlignde den med en Dr.Denim - gå ned en størrelse pga stretchen. Men denne er høytlivs (en typ solitaire fra Dr.Denim) og derfor må du tenke litt på hvilken størrelse du helst ønsker å gå for.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg