A NIGHT WITH ONLY GOOD VIBES

Det var skummelt, men også deilig å få lettet på hjertet mitt i forrige innlegg. Når dere gir meg slike tilbakemeldinger, så føler jeg meg mer trygg, og den tryggheten hjelper så inderlig med å våge å skrive mer personlig. Så ikke se bortifra at det vil komme mer♥

Tirsdagen min startet i et fullt kaos på rommet mitt. Jeg våknet opp med ansiktet mitt most ned i favorittputen min, med et øyet lukket og et øyet åpent mens jeg bare ville lukke det med en gang etter morgenens syn. Rommet mitt er et fullstendig kaos for øyeblikket. Det er rot, mer rot og dilldall overalt. Jeg blir gal av å være på rommet mitt fordi jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Det lille rommet mitt har virkelig ikke plass til så mye, og derfor prøver jeg å begrense det nå ved å selge unna ting. Man skulle trodd jeg var ferdig med rommet etter 3-4 timer gjennomgang av rot, men jenter forstår jenter – vi kan bruke flere dager. I går fikk jeg bare ryddet i klærne mine, og bare se for dere hvor mye som egentlig gjenstår…  Jeg har ikke turt å åpne alle skuffene i skrivebordet mitt, for der vet jeg det ligger minner jeg ikke engang vil holde i lenger. Så ved å slippe unna dette, dro jeg på en koselig jentekveld hos Martina hvor flere av jentene kom senere på kvelden.

Martina hadde ordnet klart til en koselig middag som består av tikka masala – som er sååå digg, etterfulgt av masse kos med søteste vofsa hennes som heter Hope. Da vi begynte å bli flere jenter bestemte vi oss for å ta turen til butikken, for vi cravet etter godteri og det vi endte opp med var prikken over i’en. Kvelden endte nesten med å bli et galehus, fordi vi lo så mye og energien bare kicket inn.

Hvordan var din dag i går?♥

7 kommentarer
    1. Jeg lurte på en ting, veldig viktig!! Jeg er ikke kjent i Oslo, så jeg håper du kan hjelpe meg. Hvordan kommer jeg meg til Rockefeller Music Hall? Fra Oslo S.. Da tenkte jeg på trikkelinjene eller bussruter og hvor jeg skal gå av. Trenger detaljert. Tusen takk på forhånd, vakre!

    2. Anonym: Hei, beklager så mye for sent svar! Jeg er faktisk veldig lite kjent i Oslo selv, sååå du må nesten spørre noen andre. Skulle du på Flatbush??? Jeg var der selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg