NEW LOOK

Jeg vet ikke hva som har fått meg i et så dårlig humør i dag, for i går hadde jeg tidenes happyday. Det er mangel på energi og lyst til alt mulig. En annen ting som sjokkerte meg litt, og ga meg en wake up call var at jeg ikke har tatt bilder av meg selv til bloggen på nå 14 dager. Jeg har brukt ublogget bilder fordi jeg ikke har hatt lyst til å stå foran kameraet. Er ikke det litt crazy når man er en blogger? Føler det bare er jeg som er sånn her, for alle andre er så vannvittig gode på updates og bilder 24/7. Kanskje jeg nettopp fant problemet i denne skrivende stund. Jeg sammenligner meg med andre bloggere, og jeg sammenligner meg med noen som er på et helt annet nivå. Kanskje derfor den smellen blir litt tøffere, føles ut som en evig konkurranse med andre bloggere man bare ikke kan vinne. Jeg tror jeg trenger å ta meg en skikkelig lang dusj, ordne en liten spadag med meg selv og se hva som kan gi meg motivasjon til å bli flinkere.

På morgenen i dag rett før jeg skulle på jobb, bestemte jeg meg plutselig for å lage to dotter på hodet. Dette har jeg aldri gjort før, og jeg kan ikke telle på fingrene da det gjelder hvor mange håstrå jeg har røsket av. For første gang gjorde jeg noe nytt med håret mitt, det er jo bare langt og så kjedelig – så det var på tide å gi litt liv i det i dag. Det rareste er at det bokstaveligtalt var gøy å ha håret sånn her, det har jeg aldri følt før tror jeg.

Hva synes du om håret & hvordan er humøret ditt om dagen?♥

6 kommentarer
    1. Håret var utrolig fint! Har så lyst til å prøve sånn selv, men får det ikke til haha! <3 du er utrolig nydelig og ta deg en kveld hvor du bare slapper av og pleier deg selv! Stå på, jeg heier på deg!

    2. Jeg tror jeg må prøve disse dottene selv! Digger de litt uvanlige hårfrisyrene 🙂 Du ser kjempefin ut som vanlig! 🙂 Humøret mitt er som en evig jojo, haha. Så du er ikke alene der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg