THANKS FOR NOW BERGEN

Ganske utrolig å tenke på at helgturen til Bergen allerede er over, den gikk alt for fort – men fordi vi har storkost oss. Over helgen bodde vi på Thon Hotel som lå rett ved Bryggen. Før vi skulle teste ut sengene den første natten, ville vi prøve ut de nye kostymene vi hadde kjøpt. Det endte i en veldig uforventet latterkrampe, og nå kan jeg ikke annet enn å glede meg til Halloween! Jeg tror svært få som forventer at jeg skal kle meg ut som en nonne, og det skal bli gøy å se hvordan det blir det linser og skikkelig sminke. På lørdagen hadde vi prøvd å planlegge alt mulig fra morgen til kveld, slik at vi ikke skulle stresse. Vi startet dagen med hotellfrokost, deretter litt vandring i sentrum før vi spiste lunsj på China Palace. Hvis det er èn ting jeg hadde gledet meg ekstra mye til, så var det å ta Fløybanen. Utsikten på toppen er vannvittig, og den beroligende følelsen man får der oppe er så god. Det er helt nydelig der på dagen, men neste gang jeg besøker Bergen skal jeg opplevd utsikten på kvelden. Det tror jeg nesten tar pusten av en.

Malene hadde ordnet et jentevors på kvelden, hvor vi ble godt kjent med venninnene hennes. Når man først er i Bergen, en sjelden gang, må man jo bare oppleve utelivet der. Og med den gode stemningen det var blant alle jentene, var kvelden amazing. Jeg elsker de kveldene du kjenner du har smilt så mye at du må slappe av i ansiktet, men du har det så gøy at det er nærmest umulig. På denne korte tiden har vi hatt det så gøy, og det var derfor ingen av oss som ville hjem. Forhåpentligvis er det ikke lenge igjen til neste gang.

Har du vært i Bergen før?♥

8 kommentarer
    1. Så deg nettopp på top model! Flink var du og du så dødsbra ut :)) lurte på om du kunne laget et innlegg om fine og trendy høst/vinterjakker? Dør av kulden og har lyst til å se kul ut i vinter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg