KONKURRANSE: VINN MAKEUP REVOLUTION ADVENTSKALENDER + ET VALGFRITT PRODUKT

// I samarbeid med Makestyle.

I hele dag har jeg testet og hatt det gøy med denne kalenderen jeg skal vise dere nå. Så heldig som jeg er, skal jeg nå dele ut en adventskalender i samarbeid med Makestyle. Men for å toppe det hele med litt ekstra, skal dere få lov til å velge dere et valgfritt produkt fra hjemmesiden til Makestyle i tillegg til denne kalenderen hvor dere får 25 nye sminkeprodukter. Det er faktisk helt sinnsykt hvor mange fine produkter det er i denne kalenderen! Jeg åpnet alle lukene, og følte meg som et barn igjen siden jeg gledet meg til å se hva som var bak alle lukene. Og bare tenk dere den følelsen dere får i desember da! Denne konkurransen vil vare 2 uker fra nå.


FOR Å DELTA:






♥ Like facebooksiden til Makestyle
her.



♥ Følge @makestyle & @madeleinepedersenn på Instagram



♥ Gå inn på
Makestyle & plukk ut et valgfritt produkt du vil ha i tillegg til adventskalenderen.



♥ Legge igjen mailen din & det valgfrie produktet du har valgt i kommentarfeltet slik at vi får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET

Likte dere denne konkurransen? ♥

62 kommentarer

Siste innlegg