ANTREKK: BLACK AND GOLD

Nå skal jeg la tankene mine bare fosse ut, for jeg blir ofte så forbanna på meg selv for de tåpeligste grunnene. For eksempel fikk jeg litt “angst” i går etter å ha lagt ut en post om antrekket mitt. Jeg satt og stirret på det i 5 minutter og tenkte hele tiden “burde jeg slette det eller ikke?”. Jeg får disse tankene så ofte, selvom jeg hater å innrømme det. Men det er fordi jeg føler ting ikke er bra nok. Man skulle vel tro at en person med over 100 000 følgere på sosiale medier skulle ha litt bedre selvtillit siden hun allerede poster alt ting ellers. Dessverre er det ikke sånn, hvertfall ikke for meg. Jeg vet ikke hva som får meg til å tenke slikt om meg selv noen ganger, at det ikke funker og ikke er bra nok, for det funker – det er det som er greia. Det trenger ikke å være perfekt. Denne dagen hvor disse bildene ble tatt, prøvde jeg ut så mange locations at det nesten rakk å bli mørkt ute fordi jeg ikke synes jeg ble bra på noen bilder. Jeg husker jeg følte at antrekket mitt var så kult, men følelsen jeg hadde da det gjaldt utseendet mitt den dagen var irriterende negativ. Man kan bli litt blind når man ser på bilder av seg selv, men den dagen der vet jeg seriøst ikke hva som skjedde med. For i går kveld var første gangen jeg gadd å se på bildene i det hele tatt, og de var helt greie – de funker. Det var det som var planen hele tiden, at så lenge bildene funket så var det bra nok.

Jeg var blind da, men ikke blind i dag. Så nå skal dere endelig få se noen antrekksbildene. Det er en liten stund siden nå, og det er fordi jeg prøver å gjøre meg klar til kulden og de mørke tidene. For jeg må rekke å ta bilder før 1600, og da er jeg avhengig av andre i tillegg #blogglife.

Bomber fra Criminal Damage // Topp fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Sko fra Puma // Veske fra River Island

Hva synes dere?♥

25 kommentarer

Siste innlegg