GJETT HVOR JEG SKAL!

Hvis jeg skulle vært 100% meg nå, hadde jeg skrevet med capslock frem til jeg hadde blitt ferdig å skrive dette innlegget. Men det blir litt slitsomt siden man da skriker inne i seg mens man leser det, så dere skal få slippe det.

Hvis det er noe jeg elsker, så er det å reise selv om jeg ikke har muligheten til det så ofte. Det er så sinnsykt å tenke på hvor mange fine steder det er her i verden, og hvor få jeg faktisk har besøkt. Men nå dere, nå skal det endelig endres på – for i 2017 skal jeg nemlig besøke noen av drømme destinasjonene mine. Helt ærlig hadde jeg aldri forventet at jeg skulle få muligheten til dette, fordi man sier at man skal gjøre så mye – uten å faktisk gjøre det. Noen venninner av meg hadde bestilt en reise rundt i USA som de skal til neste sommer, og bare å høre på hvor mye de skulle gjøre gjorde meg SÅ misunnelig. Og da fikk jeg spørsmålet “Bli med da?”. Jeg så på min besteveninne og hadde et lurt glis, mens vi sa til hverandre “Vi gjør det da”. Der og da var det litt uvirkelig, vi tenkte ganske lenge at det bare var noe vi sa fordi vi hadde lyst. Vi har snakket om det i kanskje over 1 måned nå uten å gjøre noe mer med det, mens i går samlet vi oss til en middag før vi bestilte reisene. Det ble billigere enn jeg hadde trodd med både fly og hotell, og jeg er så fornøyd med de hotellene vi skal bo på under denne reisen.

I 2017 den 9.juni frem til 29.juni kommer jeg til å besøke New York i 2 netter, Miami i 6 netter, Bahamas i 7 netter og Orlando i 4 netter. Hvor crazy er ikke det?!?!?! En drøm som kommer i oppfyllelse, og jeg gleder meg til å oppleve dette med flotte jenter.

♦ New York – Club Quarters Hotel ♦

♦ Miami – Congress Hotel ♦

♦ Bahamas – Paradise Harbour Club & Marina ♦

♦ Orlando – The Point Orlando Resort ♦

Har du bestilt noen reiser for 2017 enda?♥

10 kommentarer
    1. Ååh så heldig! Jeg har ingen turer i planene i 2017, har ikke så mye penger til å dra noen andre plasser enn her hjemme.
      Noe som jeg da lurer på, vet at folk ofte ikke deler kostnadene på bloggen sin men hvor mye betaler du per reise? Jeg skal spare opp til å dra senere en gang men må ha noe å gå ut i fra 😀 og hvilket selleskap osv drar du // bestiller du med? 😀 har aldri gjort noe sånt selv så kunne trengt litt info om sånt, Hehe! Håper turen din blir bra! Bare litt misunnelig 😀

    2. Sååå digg! Nei – det har jeg ikke, men er veldig reisesyk, så det hadde vert kjekt å dratt på en sånn ferie tur 😀 Sykt kjekt da! Skjønner godt at du gleder deg 😀

    3. ÅÅ så gøy!! Du er heldig! Gleder meg masse til å følge deg på reisen 🙂 Blir nok en del reising på meg også neste år, can´t wait!! <3

    4. Marie Oma: Jaa! 😀 Det verste er nesten når man kommer hjem fra en reise og skal tilbake til de gamle rutinene, da blir man hvert fall reisesyk og rastløs…

    5. Helene Hatlem Steen: Åh, det er bare koselig du spør! Siden jeg synes ikke dette er et privat spørsmål egentlig 😀

      For alt av fly og hoteller kom det på litt under 17 000. Vi bestilte gjennom litt forskjellige selskaper, siden vi ville få det billigst mulig (i tillegg til at det dukket opp “din hemmelige pris”) på flere av bestillingene som gjorde at vi sparte litt ekstra der. Selskapene vi bestilte igjennom var Supersaver, Gotogate, Hotels.com, Smartfares og Ticket.no.

      GLEDER MEG SÅ MYE!

    6. Skal på en 6mnd lang tur i California fra jul til sommeren 2017! Skal besøke LA, Las Vegas, GrandCanyon, San Fransisco, San Diego, Redwood-forest og Hawaii 😀 gleder meg masse, selvom lommeboka ble rimelig tynn etterpå..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg