ADIDAS NMD

Søndager for meg er så gull verdt, selv om jeg sikkert kan gjøre det jeg gjør på søndager alle andre dager – så bare elsker jeg søndager. Å ha absolutt ingen planer, sløve så mye du vil og ikke minst døtte i deg hva enn du sikler etter er amazing. Til tross for at det er søndagen jeg roser nå, har jeg hatt en fantastisk helg med gode venner. Noe som har sjokkert meg selv og vennene mine er hvor bestemt jeg er på å lære meg å like vin, for jeg har KUN prioritert vin denne helgen. Jeg har også slått en ny rekord på hvor mange glass jeg har klart å drikke, til nå er det 5 glass – og kan vel si jeg ble fin på vin (?). Jeg har ikke vært fyllesyk noen av dagene jeg har drukket hvitvin, og det er kjempedeilig. Men jeg har fremdeles ikke funnet en hvitvin jeg synes smaker supergodt, så hvis dere kan gi meg noen tips, så del de med meg. Eneste kravene jeg har til vinen er at den skal være veldig søt og ikke være så sterk i smaken.

Å ha en ting for sneakers er ganske tungt i seg selv, med tanke på at du craver etter nye nesten hele tiden. Nå har jeg blitt kvitt et par sko, så da var det på tide å ønske noen nye sneakers hjertelig velkomne. Over en lang periode har jeg ønsket med de populære NMD skoene fra Adidas. Det jeg ikke forventet var hvor fort disse skoene skulle være utsolgt nesten overalt, så det tok sin tid – men endelig fikk jeg tak i noen, og disse er fantastiske. Jeg har hatt en så stor kjærlighet til mine Nike Juvenate, men NMD skoene har klart å gå av med seieren for å være de diggeste skoene jeg har hatt på føttene.

Og en siste ting; Se på fargen!!!!

Skoene er sponset & de kan du sjekke ut her.

Hva synes du om skoene?♥

10 kommentarer

Siste innlegg