CHOKERS

Egentlig hadde jeg aldri trodd at jeg ville like disse smykkene, siden jeg synes de i starten så litt “billige” ut hvis dere forstår? Men så tenkte jeg meg litt om at det har jo litt med hvordan du kler deg opp også. Det er en så liten detalj på halsen, som likevel kan gjøre antrekket sinnsykt kult. Jeg er ikke fan av de store/ tykke smykkene, jeg har falt mer for de tynne og små, som har litt spesielle detaljer på seg. Jeg er nå oppi kun 4 stk nå, og tenkte å vise dere dem siden jeg har fått så sansen for de smykkene. Det jeg foretrekker å style de opp med er noe så enkelt som jeans og en oversized t-skjorte. Det er faktisk det eneste jeg har brukt dem til, frem til nå. De kan brukes sammen, eller hver for seg – for 3 stk av dem kjøpte jeg som et sett mens det i sølv kjøpte jeg på nettet. Det overrasket meg veldig at jeg kunne finne på å kjøpe ett sånt ett siden det skinner så mye, med andre ord vanskelig å ikke legge merke til. Men igjen; Med en så liten detalj og når den er så kul, må man bare kjøpe det og spesielt da det koster under 100-lappen. Jeg har 2 favoritter, det er det i sølv og det tynne i helsort. Jeg vil uten tvil finne meg flere lignende smykker. For jeg er overhodet ikke flink til å pynte meg til noen litt mer hverdagslige anledninger, men disse smykkene hjelper til litt!

Jeg skjønner hvorfor de blir kalt for chokers, for noen ganger føles det virkelig ut som om jeg blir kvelt av dem. The struggle is real, jenter haha.

Alle unntatt det sølve sykket som er fra Asos, er fra Gina Tricot.

Liker du disse smykkene?♥

8 kommentarer

Siste innlegg