ANTREKK: BLACK FRIDAY

Det var Black Friday i går, og det var nesten umulig å ikke få med seg da jeg spiste frokost og så på nyhetene på morgenen. Folk var helt ville og jeg mannet meg bare opp til å begynne på jobb selv. Jeg skulle jobbe til 21:00 med sjefen, og jeg gledet meg så mye til jeg begynte fordi jeg visste det ville være mye å gjøre. Det er rart å si, men jeg jobber ganske bra under stress og når det er mye å gjøre. Jeg ble faktisk ansatt i Urban i juletider hvor det var helt crazy på gulv, så var nødt til å lære ting fort, og det hjalp for å si det sånn. Det gikk veldig bra i går, og vi var så glade at vi hoppet rundt, high fivet hverandre og bare hadde det morsomt på jobb. Det var så godt å komme seg hjem etter Black Friday, kjente det i hver del av kroppen at man var sliten.

I kveld blir det en fantastisk feiring av Martina som ble 24 år i går. Jeg blir hentet ganske snart for å bli med hjem til hun og gjøre i stand til senere i kveld, som jeg alltid elsker. Ingenting er bedre enn å gjøre seg klare til vors og fest med resten av jentegjengen. Utrolig hvor trege man er, men har man tiden så why not. Jeg har egentlig litt dårlig tid, i og med at jeg sitter null fikset og ikke aner hva jeg skal ha på i kveld. Så jeg burde få ræva mi i gir nå. Men før jeg klapper igjen pcen, så må jeg vise dere en syykt fin bomber fra Urban som forresten er på 50% nå. Den har litt shimmer i seg og det gjør fargen så pen!

Bomber her (sponset) & hatt fra Urban // T-skjorte fra Sixth June // Bukse fra TopShop // Sko fra Nike // Veske fra Versace

Hva synes dere & hva skal dere i kveld?♥

17 kommentarer
    1. Hei! Vil bare tipse deg om et par typer hvitvin som er veldig gode “førstegangsviner”. Taklet ikke vinsmaken selv for 1,5 år siden, men nå drikker jeg hvitvin både til kos, fest og en god middag. Moscato Toso er en SØT vin med laav prosent, som du kan begynne med hvis du er på det stadiet at du brekker deg av vinsmaken. Den smaker saft, men helt grei. Ikke noe man drikker seg full på. Min favoritt er J.Bäumer Rheingau Riesling (fås på flaske, svart med en svær hvit B og på kartong, svart med en svær hvit B). Den er søt i smaken, smaker best kald og lett å drikke. Det første glasset smaker alltid vondt når du ikke er “vandt” med å drikke vin, så ikke gi opp. Min andre favoritt er Königsmosel Riesling, som jeg bare har sett på kartong (grønn og gul-ish) til 199kr på Systembolaget. Denne er litt lavere i prosenten enn B-vinen, så den er hakket enklere å drikke. Litt spinklere på smak, men søt. Jeg hadde nesten gitt opp å lære meg å drikke vin, til jeg fant J.Bäumer, nå er jeg hun som bestiller et glass hvitvin på restaurant og liker -nesten- alt jeg får servert.

    2. Anonym: Oh lord, tusen tusen tusen takk for at du tar deg så god tid til å skrive dette til meg. Jeg er virkelig i den tilstanden at jeg trenger litt nødhjelp for å finne hvitviner jeg liker så jeg kan begynne å lære meg dette istedenfor å hive i meg drinker av sprit.

      Åh, når du sier du nesten hadde gitt opp så gir det meg ekstra håp selv haha! Tusen takk. Jeg tror jeg skal teste ut den du likte fra Riesling – mange som har anbefalt det til meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg