SATURDAY

Herregud som dagene flyr, spesielt denne helgen som bare gikk raskere enn lynet. Lørdagen som var feiret vi som sagt Martina som ble 24 år, snart halveis til 50 og neste år skal hun virkelig få høre det haha. Flere av oss jentene kom tidlig for å hjelpe i stand og for å gjøre oss klare sammen, det er jo noe av det beste med å faktisk drikke synes nå jeg. Vi feiret hjemme hos hun, før vi dro med alle sammen på byen for å feire hun videre der som var kjempegøy. Jeg har funnet ut at jeg må sosialisere meg litt mer på vors enn hva jeg gjør nå. For jeg blir så gira på å vinne beerpong at jeg aldri gir jeg før jeg vinner flere runder, haha. Men samtidig så er det jo en måte å få litt ekstra stemning på. På søndagen tror jeg alle var passe slitne etter kvelden som var, og jeg kom meg dessverre ingen steder i går som gjorde at jeg ikke fikk blogget siden kameraet mitt var glemt igjen hos Martina. Uansett så tok jeg ikke så mange bilder, siden det var greit å legge det bort før folk ble for fulle og skulle styre med kameraet da.

Jeg stod opp litt tidlig i dag for å gjøre med klar til en dag i Oslo med storesøsteren min i dag. Vi hadde utrolig flaks med været og gradene for å si det sånn. Dessverre fikk jeg ikke hentet kameraet mitt før for bare et par timer siden, så jeg har ikke fått knipset noen bilder fra Osloturen – men jeg har derimot noen fra lørdagen! Flere har spurt hvor kjolen min er fra, og den er fra Asos. I love it♥

Gjorde dere noe gøy i helgen?♥

15 kommentarer

Siste innlegg