WORK

Tjaaa, jeg kan vel takke meg selv for at jeg ikke så denne komme i går. Jeg kan ikke telle på fingrene på hvor mange kunder som sa “er vel ikke helt påske enda du?” eller noe i den duren. Så etter så mange bekreftelser på at jeg var kledd opp til påsken, var det bare å komme seg igjennom denne dagen uten å drepe meg selv på grunn av fargevalget haha. Det var heller ikke bare på jobben jeg hørte dette, men jeg må bare le – den hettegenseren er det helt umulig å gjemme seg i. Derfor måtte jeg bare gjøre det beste ut av det, haha. Jeg skulle egentlig ta antrekksbilder på jobben, altså ikke bilder i speilet men det er litt vanskelig å få til med kunder i butikken. Så jeg føler meg nesten som en fjortis som har 2 innlegg på rad med kun speilbilder. Men jeg kunne ikke vente med å vise dere den kule hettegenseren på, så noen bilder er vel bedre enn ingen bilder tenker jeg. Jeg synes kanskje antrekket hadde blitt kulest hvis det var all black med hvit t-skjorte under, men siden den var på vask så måtte jeg endre litt på antrekket. Så det ble veldig lyse og sterke farger, siden den hvite buksen bare gjorde genseren enda knallere.

Etter jeg har stengt på Urban i dag, skal jeg sette meg på toget til Oslo for å tilbringe kvelden min der. Så nå før jobb har jeg virkelig stresset med å ordne meg ferdig, og å få gjort andre ting som å blogge. Jeg får ikke tid til å gjøre dette senere i dag, så det er litt knapt med tid men jeg rakk det heldigvis. Ha en riktig god lørdag!!

Genseren er fra Weekday.

Hva er dine planer for i kveld?♥

21 kommentarer

Siste innlegg