UKEN SOM HAR GÅTT

Takket være en leser som kontaktet meg på facebooksiden min, så fikk jeg veldig lyst til å prøve ut noe nytt. Nemlig å ha et innlegg som dette hver søndag, hvor man bare deler litt av hvert med dere som jeg tror kan bli litt gøy.

Ukens tanke: Å ikke oppfylle forventingene til andre. Det er skummelt, for så mye som jeg ønsker å vise folk at jeg kan, jeg klarer det, så har jeg ikke helt den selvtilliten enda hvor jeg kan slå foten ned og si “jeg skal vise dere”. Jeg kommer dit, jeg er på vei men ting tar tid som man sier. Det er sånn jeg føler det er i bloggverden, at man stadig vekk på bevise ting på både godt og vondt.

Ukens opptur: Jeg kan egentlig si mange ting, men skal faktisk fokusere på det som gjør meg ekstra glad nå. Nemlig at vi er i desember, men jeg ser litt lenger fram og tenker på 2017. Jeg gleder meg sånn til å se hvordan det året blir med tanke på hvor bra 2016 har vært.

Ukens nedtur: Jeg ryddet rommet mitt for sånn 4 dager siden (?) og det ser allerede like ille ut igjen. Jeg har blitt så sykt rotehue at jeg blir litt sur når jeg er på soverommet.

Ukens sang: Kent – Den sista sången. Jeg kan ikke tro at Kent skal gi seg etter så mange år. Men heldigvis skal jeg og familien min prøve å få skaffet billetter til siste konserten de skal ha i Norge nå på nyåret. Jeg har vokst opp med Kent, så jeg er nødt til å oppleve dem live.

Ukens avhengighet: Håndkrem – assa HVA SKJER? Hendene mine dør av tørrhet, og de har aldri ropt etter håndkrem så mye som det de gjør nå. Nå er det så ille at jeg ikke kan gå ut døren uten å ha tatt med meg en liten tube med krem.

Ukens person: Det må faktisk bli Martina etter jeg våknet opp til noen fantastiske høydepunkter på Snapchat fra turen hennes på Norefjell denne helgen. Hun klarte å forstue nesen sin, så ukens person – uten tvil.

Ukens mat: Åhhh, jeg har lagd sykt mye macaroni og bearnaise denne uken. Verste er at jeg lager det til frokost noen ganger, men det er så godt så hvorfor ikke.

Ukens lættis: Jeg klarte å rote meg bort i Oslo i går på den teiteste strekningen. Fra Oslo S til Oslo City, og bare ut. Jeg eier ikke stedsans og ble stående inne på Oslo City alene og le, fordi jeg følte meg så dum med tanke på at jeg har gått den veien et par ganger.

Ukens flause: Når du skal møte daten din og ikke vet hvordan du kommer deg ut fra Oslo City rett og slett. Jeg imponerer stadig vekk!

Ukens throwback: Jeg fikk hjertet i halsen da jeg fant dette bildet. Dette var meg for 15 kg siden og det er en jente som jeg aldri vil være igjen. Jeg vil aldri tilbake dit igjen, og det skal jeg aldri gjøre mot meg selv igjen. Jeg innser ikke hvor store forandringer det faktisk har skjedd før jeg ser bilder som dette. Det kjipe er de sjeldne kommentarene jeg får fra ukjente mennesker da de skriver ting som at jeg så lykkeligere ut før og at jeg så bedre ut før. For nei, faktisk ikke. Jeg har aldri vært så lykkelig som det jeg er nå, og det er fordi jeg har 15 kg ekstra på kroppen nå.

Likte dere innlegget & skal jeg fortsette med dette fremover?♥

39 kommentarer
    1. Ikke tenk på de kommentarene, jeg syntes du ser mye friskere og mer livlig ut nå enn det du gjorde tidligere<3 og ja, fortsett med slike innlegg!!

    2. Du ser heeeelt amazing ut nå! Du stråler. Drit i de teite kommentarene.
      Oslo City er et regnt helvette. Så skjønner godt at du gikk deg vill der!!

    3. Jeg er fortsatt så tynn selv etter en tung periode.
      Jeg trenger tips av deg.. Hsr du noen å gi?
      Tas gjerne imot på mail💗💗
      Natts vakre deg

    4. Du ser virkelig mye bedre og lykkeligere ut nå, selv om du alltid har sett fin ut! du er en inspirasjon for unge jenter og meg selv. Kjenner meg igjen i deg, da jeg også har gått opp nesten 15 kg og jeg føler meg også mye bedre. Ha en super uke, Madeleine <3

    5. Den siste sången, hvilken fin sang! Visste ikke de skulle gjøre enda flere konserter i Norge, trodde den aller siste var i Stockholm 17. des?

    6. Du ser veldig bra ut, og bena dine er mye finere nå enn da:-) Du kler dine antrekk veldig. Bra innlegg ja.

    7. Du ser bra ut!
      //jeg startet å blogge på nytt i dag, så har 0 følgere. Håper du har lyst til å følge meg og mitt liv vidre etter ett fall hvor jeg pådro meg en ervervet hjerneskade.

    8. Trodde Kent hadde sin siste turne nå? Og den siste konserten er i Stockholm 17. des? Eller skal de ha flere konserter i Norge?
      Håper på flere konserter for da skal jeg også, men trodde de allerede var ferdig.

    9. Guro: Du aner ikke hvor mye det betyr for meg å lese sånt her. Jeg setter så stor pris på dette, at du aner ikke. Det er ikke tull engang. Så tusen takk, Guro<3 Gjør meg glad å høre at du også føler deg bedre etter å ha lagt på deg noen ekstra kilo!

    10. Renate: Jeg har hørt noe helt annet, men begynner å bli redd for at det ikke stemmer?? Fikk høre gjennom faren min at de skal ha sin aller siste i 2017. Håper virkelig det stemmer :-((((

    11. Hei! Så lenger oppe her at du skulle sende en mail til en om hvordan du klarte å gå opp i vekt, lurer på om jeg kanskje også kunne få en? :)) Er ikke så gøy å være 19 år med kroppen til en 14 åring.. Hadde satt pris på noen tips <3

    12. Anonym: Hei! Åh, selvfølgelig kan jeg sende den samme type mailen til deg. Bare koselig å kunne hjelpe, eller hvertfall dele min måte til å gå opp i vekt med flere som sliter<3

    13. Skremmende tynn på bildet, så inderlig glad du klarer å se at du er myye finere nå, for det er du virkelig<3

    14. stina: Hei Stina! For å være helt ærlig så vet jeg ikke (?). Jeg spiste hver dag, men jeg var så deprimert og lei meg at jeg tror det gjorde at jeg mistet litt matlyst. I tillegg spiste jeg det samme nesten hver dag, jeg var super dårlig på å variere på maten jeg fikk i meg. Så dro jeg til legen og PT-trener for å sjekke kroppen min, og da fikk jeg bekreftet at jeg hadde en unormalt høy forbrenning. Da innså jeg at jeg måtte tvinge i meg mat i starten selvom jeg ikke var sulten, kun for å utvide magesekken og bli vant til mer mat oftere.

    15. Du er så skjønn. <3
      Kan jeg be om en mail om råd om vektøkning, også? :/ Synes det er supervanskelig fordi jeg føler alle legger sånn press på å spise veldig sunt og trene masse . . . Og det hjelper ikke på prosjekt vekt opp, akkurat!
      Stå på ;*

    16. Hedda: Tusen takk, Hedda! Kan sende deg en mail om dette <3 Jeg kan si deg en ting, og jeg gikk ikke opp i vekt av å spise sunt og trene. Så det finnes håp, haha!

    17. Hei, jeg lurte på en ting. Jeg har objektet 14-42mm og når jeg skal ta bilder noen ganger så hender det at bildet blir uklart hvis jeg beveger meg. Hvis jeg løfter opp hånden o.l så blir hånden på en måte dratt/fader ut. Hvordan kan jeg stille inn slik at bildet ikke blir det. Eller finnes det en annen linse som fanger bilder fortere slik at man kan ta bilder når man er i bevegelse uten at bildet blir helt dratt ut

    18. Anonym: Jeg tror du har får lang lukkertid (eller hva det heter) på innstillingene dine. Jeg er ikke proff på sånt, så jeg aner ikke hva du må trykke på for å fikse det.. Eventuelt søk på nettet, hvis ikke ring JapanPhoto – de ringer jeg nesten alltid når jeg trenger hjelp haha!

    19. Jeg ser du har sendt mail til noen som har spurt om hvordan du klarte å gå opp så mange kilo, har samme problemet selv og lurte på om jeg også kunne få en mail?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg