NEW PROJECT UP NEXT

Forrige uke var hektisk, og det er også denne uken. Jeg har vært på noen spennende møter, og et av de var jeg på i dag hos hovedkontoret til Nettavisen. På 2 timer ble det sagt mye og mange tanker dukket opp, så det var veldig interessant. Møtet jeg var på i dag, var et prosjekt som egentlig skulle skje i 2015 – men det ble satt litt på vent og vi begynner derfor nå. Det er så viktig å time dette at jeg allerede skal inn på et nytt møte nå til fredagen for å komme ordentlig i gang med det jeg driver med nå. Det er så vanskelig å ikke avsløre hva jeg holder på med, siden jeg ikke er så flink på å holde ting hemmelig, spesielt når det er noe som girer meg skikkelig opp. Men kanskje jeg kan fortelle dere litt mer etter fredagens møtet, jeg krysser i hvert fall fingrene!

Jeg hadde litt uflaks i dag med været da jeg dro innover til Oslo. Bomberjakke, hullete jeans og boots men ingen paraply. Så innen jeg var fremme så det nesten ut som jeg hadde tatt meg en rask dusj. Da møtet var ferdig spiste jeg lunsj med sjefene mine på Side2, og mottok en stor eske med godbiter som jeg skal vise dere denne uken, hvert fall noe av det. Dette var jeg på møtet med i forrige uke, og jeg kan endelig dele det med dere nå i slutten av uken. Jeg gleder meg så mye til å komme i gang med dette, og se om det faller like mye i smak hos dere som det har gjort hos meg.

Nå skal jeg legge fra meg pcen og fortsette kosekvelden jeg har med Martina♥

Kan dere gjette hva jeg driver med for tiden?♥

7 kommentarer

Siste innlegg