I HAVE A CRUSH ON YOU

// I samarbeid med Kygo Life.

Dette innlegget skulle jeg egentlig vente litt med, men jeg klarte ikke å dy meg med tanke på hva jeg skal vise dere. Da jeg var hos Nettavisen for å hente esken med alle Kygo produktene, trodde jeg at jeg hadde pakket opp alt. Men nederst i bånn, der så jeg den ene tingen jeg var bombesikker på at jeg ikke skulle få. Der lå jakken jeg hadde siklet på, nemlig bikerjakken. Den er så pen og se på, og enda flottere på! Jeg har kun en svart bikerjakke fra før av, men den er dessverre blitt for liten. Så denne var midt i blinken!! Det jeg liker mest ved denne jakken er at den kan brukes på høsten, våren og vinteren siden den er ganske tykk. Så ikke bare er det en dødsfet bikerjakke, men det er en jakke som kan holde meg varm gjennom hele vinteren. Jeg valgte den først i størrelse x-small, men jeg liker å ha plass til hoodies under alle jakkene mine, så jeg endte til slutt opp med medium og det er jeg glad for. Den sitter akkurat som jeg ville at den skulle sitte.

Det var SÅ vanskelig å style denne, siden jeg ville style den opp med alt det kule jeg har i klesskapet. Valget mitt falt på kveldens antrekk jeg skal ha på meg på byen, en hvit baggy kjole, svarte boots og choker. Jakken har mange glidelås detaljer, og da synes jeg skoene matchet godt til med tanke på at detaljene er like. Kan ærlig innrømme at jeg crusher en del på jakken, og det er jeg ikke alene om.

Sjekk gjerne ut hele kolleksjonen til Kygo Life her.

Short Shearling jakken finner du her

Hva synes dere om jakken & hvordan ville dere stylet den?♥

25 kommentarer

Siste innlegg