N E E D

Jeg er endelig ferdig med alle julegavene og det er helt vilt at det er 23.desember. Nå trenger jeg bare å få levert den siste julegaven så kan jeg sette meg ned med masse julegodt og se på filmer. Edward saksehånd står på menyen i kveld, og jeg gleder meg så mye til å se den filmen i år. Det er en av mange julefilmer jeg er nødt til å se. Blant den filmen er Grinchen, Hjemme Alene filmene og Polarekspressen favorittene. Julen er ikke den samme uten de filmene, og i år må jeg bare se mest mulig julefilmer for å få julestemning. Den er ikke med meg i år, og kanskje på grunn av at det er plussgrader og regn ute. Mange sier at snøen bare kan drite i å komme hvis den ikke er her på julaften, men for min del kan den komme anytime – jeg vil ha litt snø i løpet av denne vinteren.

De siste dagene har vært kaos, mye kos og en god del tid med venner. Sånn er det alltid i juletidene! Jeg var i Oslo på onsdag og der fikk jeg heldigvis litt julestemning på grunn av hvor pent de har pyntet med lys i alle gatene. For første gang i historien var jeg innom YME butikken og dit skulle jeg kanskje aldri gått… Nå sitter jeg og tenker på noen sko fra Nike i modellen Air Force jeg bare ikke klarer å glemme. Så siden jeg ikke har kjøpt noe til meg selv i desember bortsett fra alt for mye godteri, skal jeg unne meg selv et nytt par fra Nike i januar om de fremdeles er i butikken. Krysser både fingre og tær for at de venter på meg, for jeg må ha dem.

Atm sliter jeg med valg av julekjole, så mulig dere må hjelpe meg litt i morgen på bloggen!

Hvordan har de siste dagene deres vært & er dere klare for morgendagen?♥

6 kommentarer
    1. Rikke: Æh stemmer det! Men fack….. Kanskje prøve i butikken just in case, eller bare satse på at de er normale i størrelsen som noen andre Nike sko jeg har (???).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg