26TH DECEMBER

Feiringen den 2.juledagen var så koselig at jeg gjerne ville opplevd den en gang til. Jeg kom tidlig til Martina for å fikse meg ferdig der før resten av gjestene skulle komme. Det ble mye latter, mye beerpong og mange hylende skrik fra meg da jeg tapte i visse spill. Jeg er så sinnsykt konkurransemenneske, og en passe dårlig taper som bare skal ha omkamp hvis jeg taper. Det var jo som å sjenke meg selv egentlig, men gøy var det uansett haha. Siden det var en spesiell feiring, gikk flere av jentene all inn med kjole og høye heler, inkludert meg selv. Og sist jeg hadde det kan jeg ikke huske, og det var som å lære seg å gå på heler på nytt igjen, hvert fall i Jeffrey Cambell skoene. De er helt latterlig høye, følte meg som 2 meter and it was amazing guys!

Jeg fikk så mange koselige tilbakemeldinger på kjolen jeg hadde på meg, og jeg ble så glad. For jeg har aldri gått med et klesplagg som har vist så mye pupper som denne gjorde, og derfor var jeg veldig usikker siden jeg har komplekser med dem. Heldigvis hadde jeg noen supre venninner som hjalp meg med å sørge for at de så like ut hele kvelden, med tanke på at de er i ulike størrelser. Dere aner ikke hvor mange bilder det ble tatt hvor puppene går i hver sin retning, haha… Jeg overlevde kvelden i kjolen, og det var veldig god følelse for meg siden jeg har hatt mine problemer. Heldigvis kan jeg fikse på dem snart, med hjelp av fett slik at de kan bli like, spørsmålet er bare når.

Direktelink til kjolen jeg har på meg finner du HER. Men kjolen er litt liten i størrelsen, og jeg har på meg x-small. Den røk litt i sømmene da jeg tok den over skuldrene, så jeg kunne egentlig hatt small.

Hadde du det fint på 2.juledag?♥

25 kommentarer
    1. Så koselig, kjolen var fantastisk på deg! Men jeg må bare spørre, selv om det kanskje er litt upassende, men hva er trikset for å få brystene til å se så flotte ut i en slik kjole? Har selv asymetriske bryster og kunne ikke våge å gå med det pga. akkurat det, får ikke den “kløfta” liksom.

    2. Den kroppen, den kjolen og det smilet – Herregud, WOW! <3 Hvilken farge/merke har du på leppene her foresten? 🙂

    3. Nå har ikke jeg akkurat sett puppene dine uten BH, men for meg er det helt uvirkelig at du i det hele tatt har komplekser. Du er jo beyond nydelig!

    4. Anonym: ÅÅÅÅÅH! Bare digger at du spurte om dette fordi jeg ble så stolt da jeg klarte å få kløft som faktisk så like ut med to ulike størrelser. Akkurat denne kjolen moser puppene litt siden den er så sykt stram, så da blir det litt kløft der, MEN det viktigste av alt her er at jeg bruker en super-push up bh fra hm. Jeg må bruke slike bher til vanlig, for hvis ikke ser man forskjellen på puppene mine ganske tydelig. Til vanlig strammer jeg ikke bh-stroppene noe særlig, for jeg er ikke så keen på kløft ellers. Men akkurat i denne kjolen tok jeg på det strammeste og da gikk det fint 😀

    5. Herregud, så fin du er!! Ble helt målløs av å se deg i den vakre, røde kjolen 😀
      Det ser ihvertfall ikke ut som du har asymmetriske bryster, noe jeg selv også har.
      Kjedelig som det er, da jeg til tider blir gal av å finne BH’er som passer like bra til begge brystene, haha! Jeg går aldri med noe som viser kløft, da jeg ikke er komfortabel med det uansett, så slipper mye frustrasjon med tanke på klær i hverdagen, selv med det “lille problemet” :’)

    6. C: Åååh, så glad jeg blir!!! Tusen takk <3 Jeg har en god anbefaling til deg siden det virker som du sliter like mye som meg med å finne bher som passer begge. De super push-up bhene fra hm funker dritbra. Jeg bruker dem ikke som push up bher, unntatt i denne kjolen haha. Det de bhene gjør er å gjøre brystene mer runde under brystet noe som gjør mine mer like. Men jeg må også kjenne etter hvilke bher som er harde og hvem som har myke puter i seg og heldigvis har jeg funnet noen favoritter fra hm sånnsett.

      Det er første gangen jeg har gått med kløft som det jeg gjorde på bildene her, det var egentlig helt jævlig siden jeg bare tenkte på puppene. Men det var sykt godt å gjennomføre det, for jeg har aldri vist så mye før pga usikkerheten.

    7. Hei! Må bare si at du ser helt nydelig ut 🙂 Jeg sliter også med to forskjellige størrelser på brystene, det ene er vel C-cup og det andre B-cup.. Hva mener du med: “Heldigvis kan jeg fikse på dem snart, med hjelp av fett slik at de kan bli like”? Går det virkelig an? Trodde silikon var det eneste alternativet for brystkorrigering 🙂

    8. Astrid: Hei! Ja, istedenfor å ta silikon i brystene – så kan man ta fett fra egen kropp og sprøyte det inn i brystet du ønsker å forandre på. Siden jeg har en så stor forskjell på mine, kan jeg få det dekket. Og jeg synes virkelig du burde sjekke med legen din selv, for sånn som du forteller meg burde du også få det dekket 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg